Ένα πανηγύρι του Αιγαίου όπως παλιά
Ο Αχιλλέας Πατσούκας πήγε για πρώτη φορά στο πανηγύρι του Αγίου Γεωργίου στα Κουφονήσια το 1999. Επέστρεψε φέτος, για να νιώσει ξανά την πρώτη αίσθηση που τον σημάδεψε τόσο βαθιά ώστε να τον συνοδεύει ακόμα και στα χειμωνιάτικα όνειρά του.

