Οι Αμοργιανοί ψαράδες προστατεύουν τη θάλασσά τους
Στόχος των αλιέων της Αμοργού είναι να απέχουν από την αλιευτική δραστηριότητα τον Απρίλιο και τον Μάιο –τη βασικότερη περίοδο αναπαραγωγής των ψαριών– και αντ’ αυτού να αξιοποιούν τα καΐκια τους για τον καθαρισμό των ακτών.

