Την περασμένη Τρίτη, οι Ισραηλινοί της PLASAN–SK Group και ο Έλληνας επιχειρηματίας Αριστείδης-Ανάργυρος Γλύνης, δηλαδή η κοινοπραξία που τον περασμένο Ιούλιο κατέθεσε τη μοναδική δεσμευτική προσφορά για την απόκτηση της προβληματικής ΕΛΒΟ (Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων) και αναδείχθηκε προτιμητέος επενδυτής τον περασμένο Σεπτέμβριο, κατέβαλαν την πρώτη δόση του συμφωνηθέντος τιμήματος –το συνολικό τίμημα είναι 3 εκατ. ευρώ– και υπέγραψαν τη σχετική σύμβαση. Δηλαδή εκπλήρωσαν το τελευταίο προαπαιτούμενο προκειμένου οι εγκαταστάσεις της Ελληνικής Βιομηχανίας Οχημάτων να περάσουν στον έλεγχό τους και στην νέα εταιρεία «ΕΛΒΟ 2020», στην οποία συμμετέχουν η PLASAN SASA Ltd με ποσοστό 47,6%, η NASKA Industries–SK Group Ltd με αντίστοιχο ποσοστό και με 4,8% ο Αριστείδης-Ανάργυρος Γλύνης. Κάτι που αναμένεται να γίνει τον Φεβρουάριο, δηλαδή κοντά έναν χρόνο από τη διενέργεια του τελευταίου διαγωνισμού πώλησής της υπό ειδική εκκαθάριση εταιρείας.
Οι ατελείωτοι «αρραβώνες» της ΕΛΒΟ
Δεν είναι η πρώτη φορά που η ΕΛΒΟ αλλάζει χέρια. Η βιομηχανία από τη Σίνδο Θεσσαλονίκης ιδρύθηκε το 1972 ως Στάγιερ Ελλάς ΑΒΕ, με σκοπό την παραγωγή φορτηγών, τρακτέρ και κινητήρων. Το 1986 πέρασε στον έλεγχο