Ανάφη: Η δεξαμενή ομβρίων που έγινε πισίνα με τις ευλογίες της Πολεοδομίας Θήρας
Τον περασμένο Αύγουστο δημοσιεύσαμε στο inside story ένα θέμα για τις πρώτες δύο πισίνες που φαίνεται να κατασκευάστηκαν εντελώς παράνομα στον παραδοσιακό οικισμό της Ανάφης. Μια ιστορία που παρά τον καύσωνα των ημερών κατάφερε να βρει το αναγνωστικό κοινό της και εμπλούτισε με νέο περιεχόμενο τον δημόσιο διάλογο γύρω από ζητήματα αυθαιρεσίας, λειψυδρίας και υπερτουρισμού στις Κυκλάδες.
Η επιχείρηση από την πλευρά της δεν φάνηκε να πτοείται από τη δημοσίευση, μάλιστα μερικές ημέρες μετά, μέσα από τους λογαριασμούς της στα social media υιοθέτησε και το αφήγημα της πισίνας που λειτουργεί με βρόχινο νερό. Πρωτότυπο αν μη τι άλλο για το νησί της Ανάφης, όπου η μέση βροχόπτωση από τον Μάιο μέχρι και τον Σεπτέμβριο είναι 17mm. Άραγε πόσες τέτοιες περίοδοι χρειάζονται για να γεμίσει μία πισίνα; Και πώς ανανεώνεται το νερό που εξατμίζεται κατά τους καλοκαιρινούς μήνες της λειτουργίας της;
Ας κάνουμε όμως μια σύντομη αναδρομή, προκειμένου να θυμηθούμε τα κύρια σημεία του ρεπορτάζ.
Η Χώρα της Ανάφης προστατεύεται ως παραδοσιακός οικισμός από το Προεδρικό Διάταγμα της 12ης Σεπτεμβρίου του 2003. Σύμφωνα με το 5ο άρθρο του ΠΔ αυτό σημαίνει πως «Δεν επιτρέπεται η κατασκευή πισίνας εντός των ορίων

