Έφτασε η ώρα της ιδιωτικοποίησης για το Λιμάνι Θεσσαλονίκης
Τον Ιανουάριο του 2008 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, του ΚΚΕ και του ΣΥΡΙΖΑ ήταν συγκεντρωμένοι έξω από την κεντρική είσοδο του λιμανιού της Θεσσαλονίκης –κάποιοι μάλιστα είχαν σκαρφαλώσει και στα κάγκελα. Όταν έριξαν την καγκελόπορτα δέχτηκαν δακρυγόνα και χτυπήματα με κλομπ. Στο μεταξύ, η απόφαση είχε ληφθεί.
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) είχε εγκρίνει τους όρους της διακήρυξης του διεθνούς δημόσιου πλειοδοτικού διαγωνισμού για την 30ετή παραχώρηση του έκτου προβλήτα, όπου λειτουργεί σταθμός φορτοεκφόρτωσης εμπορευματοκιβωτίων, σε ιδιώτη. Σχεδόν ταυτόχρονα εξελισσόταν η αντίστοιχη διαδικασία και για τον σταθμό εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι του Πειραιά, με τις ανάλογες αντιδράσεις.
Σε αντίθεση όμως με τον Πειραιά, όπου τον Νοέμβριο του 2008 η κινεζική Cosco υπέγραψε τη συμφωνία παραχώρησης με την ελληνική κυβέρνηση, στην περίπτωση της Θεσσαλονίκης, ο ιδιώτης δεν ήρθε ποτέ στο λιμάνι –τουλάχιστον μέχρι σήμερα.
Δέκα χρόνια μετά, είναι σε εξέλιξη μία ακόμη διαδικασία ιδιωτικοποίησης –αυτή τη φορά ολόκληρου του λιμανιού και όχι μόνο του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων. Στις 24 Μαρτίου 2017 αναμένεται να κατατεθούν οι δεσμευτικές οικονομικές προσφορές για την