![Σταθμός Λαρίσης. [Γιώργος Κονταρίνης/Eurokinissi]](https://insidestory.gr/sites/default/files/styles/article-main/public/field/image/cetrain4803776_0.jpg?itok=bSddMCv-)
Ο «ελληνικός σιδηρόδρομος ποτέ δεν έπαψε να είναι ασφαλής. Αν κανείς το δει με ψυχρά νούμερα, έχουμε από τους καλύτερους δείκτες ασφαλείας στην Ευρώπη. Ουσιαστικά υπάρχουν τα τελευταία 30 χρόνια δύο σοβαρά ατυχήματα και κάποια πολύ μικρότερα, οπότε υπό αυτήν την έννοια και το προσωπικό του σιδηροδρόμου και οι διαδικασίες είναι από τις πιο ασφαλείς στην Ευρώπη», μας λέει ο Παναγιώτης Θεοχάρης, πρόεδρος του ΟΣΕ.
Υπό διαφορετική οπτική γωνία, ο κύριος λόγος που η χώρα μας δεν έχει μεγάλο δείκτη ατυχημάτων είναι ο πολύ αραιός κυκλοφοριακός φόρτος. Κατά τμήματα, κυκλοφορούν μερικά μόνο ζεύγη ανά εικοσιτετράωρο, οπότε και η πιθανότητα ατυχήματος είναι μάλλον χαμηλή.