Η μαγική πρωτεΐνη

Συνήθως σε ιδιαίτερα αυξημένη ποσότητα, αναφέρεται κατά κόρον ως η πεμπτουσία για μια διατροφή αδυνατίσματος ή για την αύξηση μυϊκής μάζας. Πόση αλήθεια εμπεριέχει αυτό;
Χρόνος ανάγνωσης: 
4
'
Félix Vallotton, Entrecôte, 1914, ιδιωτική συλλογή. [Reger Studios, München]

Ακόμα και στις περιπτώσεις που η πρωτεΐνη δεν αναφέρεται ως το απαραίτητο βοήθημα προκειμένου να χάσεις κιλά ή να αποκτήσεις μυικό όγκο, τονίζονται τόσο έντοντα οι αρνητικές συνέπειες των άλλων μακροθρεπτικών συστατικών, δηλαδή των υδατανθράκων και του λίπους, με συνέπεια κάποιος μοιραία να καταλάβει ότι η πρωτεΐνη είναι αυτό που χρειάζεται περισσότερο απ’ όλα προκειμένου να πετύχει τους διατροφικούς του στόχους.

Τι είναι η πρωτεΐνη;

Η πρωτεΐνη, ως κατηγορία, είναι μια ομάδα οργανικών ενώσεων που αποτελείται από άνθρακα, υδρογόνο, οξυγόνο και άζωτο, ενώ μπορεί να περιλαμβάνονται και θείο και φώσφορος. Οι πρωτεΐνες αποτελούνται από αμινοξέα που ενώνονται με πεπτιδικούς δεσμούς, αποτελούν δομικά συστατικά του σώματος, ενώ είναι εξίσου σημαντικές στη ρύθμιση της λειτουργίας του σώματος. Υπάρχουν 30.000-50.000 διαφορετικές πρωτεΐνες στο ανθρώπινο σώμα οι οποίες αντικαθίστανται με διαφορετικούς ρυθμούς.

Θέλεις να συνεχίσεις; Γίνε τώρα συνδρομητής

Eίσαι ήδη συνδρομητής; Συνδέσου εδώ

Eπίλεξε συνδρομή

Η ανεξάρτητη ερευνητική δημοσιογραφία, χωρίς διαφημίσεις, απαιτεί χρόνο, χρήματα και κόπο.
Πιστεύουμε όμως οτι αυτός είναι ο μόνος δρόμος, και ελπίζουμε να μοιράζεσαι την οπτική μας.

Ετήσια

€60 ανά έτος Γράψου τώρα
Κερδίζεις €12

Μηνιαία

€6 ανά μήνα Γράψου τώρα

Αν όλοι όσοι διάβαζαν τα άρθρα μας, μας στήριζαν το μέλλον μας θα ήταν ασφαλέστερο.

Θέλεις να γνωριστούμε καλύτερα πρώτα;

Γράψου εδώ για να σου στέλνουμε ένα επιλεγμένο άρθρο την εβδομάδα δωρεάν.

Σας πείσαμε; Εμείς σας θέλουμε μαζί μας!
Χωρίς τους υποστηρικτές μας
δεν μπορούμε να υπάρχουμε.