Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Χρόνος ανάγνωσης:
9'
Κείμενο:
cefooddelivery.jpg

Ποιος πληρώνει το «μάρμαρο» του e-delivery;

Για τα καταστήματα εστίασης, οι πλατφόρμες παράδοσης φαγητού αποτέλεσαν σε κάποιες περιπτώσεις τη μοναδική οδό για να φτάσουν στους καταναλωτές, όταν αναγκάστηκαν να κλείσουν λόγω πανδημίας. Όμως το τίμημα για τους καταστηματάρχες μπορεί να φτάσει το 30% της συνολικής αξίας μιας παραγγελίας.

Ο Νίκος Νέγκας ιδρυτικό στέλεχος και γενικός διευθυντής του ομίλου Pax Hospitality που δραστηριοποιείται στον κλάδο του Casual Dining αναπτύσσοντας μεταξύ άλλων τα TGI Fridays™️ στην Ελλάδα, πριν από το ξέσπασμα της πανδημίας δεν συνεργαζόταν με τις πλατφόρμες delivery φαγητού. «Και αν δεν ήταν η πανδημία», όπως λέει στο inside story, «δεν θα έμπαινα στο delivery».Όμως όταν η κυβέρνηση επέβαλε το κλείσιμο των καταστημάτων εστίασης, σε μια προσπάθεια να περιορίσει τη μετάδοση της πανδημίας, ο κ. Νέγκας συνειδητοποίησε πως αν ήθελε να διατηρήσει τα καταστήματα της γνωστής αμερικανικής αλυσίδας ανοικτά στην Ελλάδα, εν μέσω του λόκνταουν, έπρεπε να προσφέρει και αυτήν την υπηρεσία στους καταναλωτές του. Έτσι αποφάσισε να ενδώσει, παρέχοντάς τους τη δυνατότητα να παραγγέλνουν, από συγκεκριμένα καταστήματα για συγκεκριμένες ώρες και από συγκεκριμένο μενού, μέσω e-delivery.

Σήμερα, έναν μήνα μετά τη μερική άρση του λόκνταουν στον κλάδο (ακόμη δεν επιτρέπεται η λειτουργία των εσωτερικών χώρων σε εστιατόρια, καφέ και μπαρ), ο κ. Νέγκας αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο να επιστρέψει στην προ-covid λειτουργία των καταστημάτων του. «Δεν έχω αποφασίσει αν θα παραμείνω στο delivery» λέει στο inside

Ή κάνε εγγραφή εντελώς δωρεάν

Κάνε εγγραφή για να έχεις πρόσβαση σε έως και 5 δωρεάν άρθρα τον μήνα!

Εγγραφή χρήστη