Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Χρόνος ανάγνωσης:
7'
Κείμενο:
cestreet-building-construction-industry.jpg
[Life of Pix/pexels]

Οι όμηροι του καρτέλ των κατασκευών

Εμπλοκή σε διπλό επίπεδο για τις κατασκευαστικές εταιρείες, που διευθέτησαν την ανάμειξή τους στη μεγάλη υπόθεση του καρτέλ. Τις αποκλείουν από ιδιωτικά έργα, ενώ η Επιτροπή Ανταγωνισμού ζητά αποπομπή στελεχών τους.
[Life of Pix/pexels]

Η ελληνική Επιτροπή Ανταγωνισμού ζητάει από τις εταιρείες που προχώρησαν σε νομοθετική διευθέτηση για την υπόθεση του καρτέλ των κατασκευαστών να δείξουν ότι έμπρακτα συμμορφώθηκαν, απολύοντας κάποια από τα στελέχη τους που είχαν συμμετοχή στις εναρμονισμένες πρακτικές. Έτσι θα πεισθεί ότι άλλαξαν συμπεριφορά και θα προωθήσει νομοθετική ρύθμιση, που θα τους επιτρέπει να μην αποκλείονται από μελλοντικούς διαγωνισμούς δημοσίων έργων την ώρα που μεγάλες εταιρείες, όπως ο ΟΛΠ (Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς), αποκλείουν τις κατασκευαστικές εταιρείες από σημαντικές εργολαβίες, όπως αυτή του νέου λιμανιού της κρουαζιέρας, προϋπολογισμού πολλών εκατομμυρίων ευρώ.

'Ολο και λιγότερα έργα

Τα δημόσια έργα στην Ελλάδα γίνονται όλο και λιγότερα και οι κατασκευαστικές εταιρείες δεν είναι διατεθειμένες να παραχωρήσουν σε ξένες εταιρείες ούτε ένα εκατοστό της πίτας, την ώρα που συρρικνώνεται. Απόδειξη είναι η μάχη που έδωσαν στην Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων και στην Επιτροπή Αναστολών του Συμβουλίου της Επικρατείας για να αποτρέψουν τον αποκλεισμό τους από την κατασκευή του νέου λιμανιού κρουαζιέρας του ΟΛΠ, αξίας ύψους 130 εκατομμυρίων ευρώ.

Σε διαγωνισμό του ΟΛΠ, προϋπολογισμού 130 εκατ. ευρώ, προβλεπόταν

Ή κάνε εγγραφή εντελώς δωρεάν

Κάνε εγγραφή για να έχεις πρόσβαση σε έως και 5 δωρεάν άρθρα τον μήνα!

Εγγραφή χρήστη