![Το όρος Μιτσικέλι. [Panos Bampaloukas/MountainsGreece]](https://insidestory.gr/sites/default/files/styles/article-main/public/field/image/cemitsikeli.jpg?itok=S8uswv13)
Πρόκειται για ένα από τα πιο φθηνά συσκευασμένα προϊόντα που πωλούνται αυτή τη στιγμή από τα σούπερ μάρκετ. Μάλιστα είναι τόσο φθηνό, που αρκετές αλυσίδες σούπερ μάρκετ βάζουν όριο στο πόσα μπουκάλια μπορούν να αποστείλουν μέσω των eshops τους στους καταναλωτές, καθώς αυξάνει το μεταφορικό κόστος λόγω του όγκου και του βάρους του προϊόντος.
Ένα επώνυμο μπουκαλάκι εμφιαλωμένο νερό των 500 ml, που φεύγει από το εργοστάσιο στα 7-9 λεπτά, φθάνει στο ράφι στα 0,12 έως 0,36 ευρώ και στα 0,16-0,40 ευρώ η συσκευασία του 1,5 λίτρου. Η τιμή του είναι πολλαπλάσια (0,50 ευρώ τα 500 ml) αν κάποιος το αγοράσει από το περίπτερο και ξεπερνά το 1,5 ευρώ για το 1,5 λίτρο, αν το πληρώσει σε κάποιο κατάστημα εστίασης. Η δε κατανάλωσή του αγγίζει, σύμφωνα με εκτιμήσεις παραγόντων της αγοράς, τα 2 δισεκατομμύρια μπουκαλάκια ετησίως, ενώ χρόνο με τον χρόνο οι πωλήσεις του αυξάνονται με υψηλό μονοψήφιο ποσοστό τόσο σε αξία όσο και σε όγκο. Μόνο το περσινό ενδεκάμηνο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου, σύμφωνα με στοιχεία από τις εταιρείες μέτρησης της κατανάλωσης, οι πωλήσεις εμφιαλωμένου νερού από τα σούπερ μάρκετ αυξήθηκαν κατά 8,6% σε αξία και κατά 8% σε όγκο.
Η αύξηση αυτή της κατανάλωσης αποτελεί και τον βασικό λόγο για τον οποίον το τελευταίο διάστημα έχουν ανακοινωθεί επενδύσεις εκατομμυρίων από υφιστάμενους παίκτες, αλλά και η είσοδος νέων παικτών στην κατηγορία.
Η AHB Group (νερό Θεόνη), από τους σχετικά νέους παίκτες στον χώρο, που έχει όμως καταφέρει να είναι σήμερα το νούμερο 4 brand του κλάδου, δρομολογεί επένδυση 10 εκατ. ευρώ για τη δημιουργία νέας γραμμής παραγωγής και νέου κέντρου logistics στον Ελληνόπυργο Μουζακίου.