
Χαμένοι στον αλγόριθμο της Wolt
Αν παραγγέλνετε φαγητό, ταξί ή τα ψώνια του σούπερ μάρκετ από το σπίτι ή το γραφείο μέσω κινητού, τα νέα είναι καλά. Πλέον όσοι διαμένετε στην Αττική και συγκεκριμένα στα νότια προάστια, μπορείτε, αν το επιθυμείτε, να παραλαμβάνετε τα ψώνια σας ακόμη και μετά τα μεσάνυκτα.
Η Wolt σε συνεργασία με το ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ e-fresh δίνει τη δυνατότητα στους κατοίκους των νοτίων προαστίων να παραλαμβάνουν τις καθημερινές τα ψώνια τους όλο το 24ωρο. Βέβαια το ωράριο τα Σαββατοκύριακα είναι περιορισμένο και «ριγμένοι» είναι όσοι ζουν στα βόρεια προάστια, αφού εκεί η υπηρεσία δεν είναι 24ωρη.
Για την Wolt –ιδρύθηκε στο Ελσίνκι το 2015, έκανε την εμφάνισή της στην Ελλάδα τον Ιανουάριο του 2019 και πέρυσι πέρασε στον έλεγχο της αμερικανικής DoorDash– και την e-fresh η συνεργασία αυτή στοχεύει στην καλύτερη και πιο άμεση εξυπηρέτηση των πελατών τους. Και ίσως αυτό να έχει μια δόση αλήθειας.
Χαμένοι στον αλγόριθμο
Όμως μεταξύ σούπερ μάρκετ, εστιατορίου, καφέ κ.λπ., της πλατφόρμας και των καταναλωτών υπάρχει ένας κρίκος που είναι δυσαρεστημένος: οι διανομείς, εν προκειμένω της Wolt, που τον τελευταίο μήνα έχουν προχωρήσει σε σειρά κινητοποιήσεων μετά τις αλλαγές στον υπολογισμό των