Γιατί οι ελληνικές εξαγωγές τροφίμων δεν έχουν μέλλον (και σε τι ελπίζουμε)

Με έκπτωση 20% έναντι του ανταγωνισμού πωλούνται τα ελληνικά τρόφιμα στις διεθνείς αγορές. Αυτός είναι ο βασικός λόγος που οι ελληνικές εξαγωγές αυξήθηκαν πέρυσι. Όμως η αποψίλωση της πρωτογενούς παραγωγής και η έλλειψη brand είναι το μεγάλο πρόβλημα που οι Έλληνες εξαγωγείς θα βρουν μπροστά τους.
Χρόνος ανάγνωσης: 
8
'

Όλα ξεκίνησαν με την Τίιου Πίρετ, blogger από τη Φινλανδία, η οποία τον Φεβρουάριο του 2018 ανέβασε μία συνταγή για ζυμαρικά με ψητή φέτα και ντοματίνια. Η επίσης Φινλανδή Γιένι Χάουρινεν, με 84.500 followers στο Instagram, δημιούργησε μια πιο απλοποιημένη εκδοχή της συνταγής. Ονόμασε το πιάτο «uunifetapasta» και έγινε αμέσως viral.

Θέλεις να συνεχίσεις; Γίνε τώρα συνδρομητής

Eίσαι ήδη συνδρομητής; Συνδέσου εδώ

Eπίλεξε συνδρομή

Η ανεξάρτητη ερευνητική δημοσιογραφία, χωρίς διαφημίσεις, απαιτεί χρόνο, χρήματα και κόπο.
Πιστεύουμε όμως οτι αυτός είναι ο μόνος δρόμος, και ελπίζουμε να μοιράζεσαι την οπτική μας.

Ετήσια

€60 ανά έτος Γράψου τώρα
Κερδίζεις €12

Μηνιαία

€6 ανά μήνα Γράψου τώρα

Αν όλοι όσοι διάβαζαν τα άρθρα μας, μας στήριζαν το μέλλον μας θα ήταν ασφαλέστερο.

Θέλεις να γνωριστούμε καλύτερα πρώτα;

Γράψου εδώ για να σου στέλνουμε ένα επιλεγμένο άρθρο την εβδομάδα δωρεάν.

Σας πείσαμε; Εμείς σας θέλουμε μαζί μας!
Χωρίς τους υποστηρικτές μας
δεν μπορούμε να υπάρχουμε.