Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Χρόνος ανάγνωσης:
8'
Κείμενο:
feta2.jpg

Γιατί οι ελληνικές εξαγωγές τροφίμων δεν έχουν μέλλον (και σε τι ελπίζουμε)

Με έκπτωση 20% έναντι του ανταγωνισμού πωλούνται τα ελληνικά τρόφιμα στις διεθνείς αγορές. Αυτός είναι ο βασικός λόγος που οι ελληνικές εξαγωγές αυξήθηκαν πέρυσι. Όμως η αποψίλωση της πρωτογενούς παραγωγής και η έλλειψη brand είναι το μεγάλο πρόβλημα που οι Έλληνες εξαγωγείς θα βρουν μπροστά τους.

Όλα ξεκίνησαν με την Τίιου Πίρετ, blogger από τη Φινλανδία, η οποία τον Φεβρουάριο του 2018 ανέβασε μία συνταγή για ζυμαρικά με ψητή φέτα και ντοματίνια. Η επίσης Φινλανδή Γιένι Χάουρινεν, με 84.500 followers στο Instagram, δημιούργησε μια πιο απλοποιημένη εκδοχή της συνταγής. Ονόμασε το πιάτο «uunifetapasta» και έγινε αμέσως viral.

Η φέτα έγινε ανάρπαστη στα σούπερ μάρκετ, και όχι μόνο της Φινλανδίας – χωρίς να ξέρουμε αν οι αγορές αφορούσαν την αυθεντική, τις ξένες απομιμήσεις ή τα παραποιημένα προϊοντα που εξάγουν ελληνικές τυροκομικές επιχειρήσεις. Χρήστες σε όλον τον κόσμο άρχισαν να καταγράφουν ότι το τυρί είχε κάνει φτερά από τα ράφια.

Εκείνη όμως που έκανε διάσημο το πιάτο σε παγκόσμιο επίπεδο είναι η Μακένζι Σμιθ, η οποία συνέβαλε στο να έχει σήμερα το hashtag #bakedfetapasta πάνω από 141,1 εκατ. προβολές στο TikTok.

@grilledcheesesocial

Baked feta pasta

Ή κάνε εγγραφή εντελώς δωρεάν

Κάνε εγγραφή για να έχεις πρόσβαση σε έως και 5 δωρεάν άρθρα τον μήνα!

Εγγραφή χρήστη