Τα προβλεπόμενα έσοδά της για τη φετινή χρονιά είναι 41 εκατ. ευρώ και τα χρήματα που θα «ρίξει» για τη διαφήμιση του προϊόντος θα αγγίξουν τα 27 εκατ. ευρώ, δηλαδή 5 εκατ. ευρώ περισσότερα από αυτά που διέθεσε το 2019.
Ο λόγος για τη Consorzio del Formaggio Parmigiano Reggiano, μία από τις πιο ισχυρές κοινοπραξίες για την προστασία, τη διαφύλαξη και την προβολή ενός μοναδικού παραδοσιακού προϊόντος. Εν προκειμένω του τυριού Parmigiano Reggiano, που έλαβε τη διάκριση «Most Influential Brands 2018» από την IPSOS, και είναι νούμερο ένα προϊόν ΠΟΠ/ΠΓΕ όσον αφορά την αξία του. Τα θεμέλια της κοινοπραξίας «έπεσαν» το 1901, το 1928 ήταν εθελοντική και έλαβε τη σημερινή της μορφή το 1934.
Τα στοιχεία μιλούν από μόνα τους. Το 2018 (με βάση τα τελευταία διαθέσιμα επίσημα στοιχεία) η Parmigiano Reggiano, που είναι το πρώτο σε αξία προϊόν Προστατευόμενης Ονομασίας Προέλευσης, είχε τζίρο 1,4 δισ. ευρώ σε τιμές παραγωγού και 2,4 δισ. ευρώ σε τιμές λιανικής. Το μερίδιο των εξαγωγών ξεπέρασε το 40% (+ 5,5% έναντι 2017) και η παραγωγή τα 3,7 εκατομμύρια κεφάλια τυρί (+1,35% έναντι 2017). Και παρά την αύξηση της παραγωγής υπήρξε αύξηση και της τιμής. Ενώ το 2016 το κόστος ανά χιλιόγραμμο ήταν 8,60