Δεν χάσαμε ακόμα τη μάχη της φέτας

Κράτησε 17 ολόκληρα χρόνια, αλλά η προσπάθεια οργάνωσης κτηνοτρόφων και τυροκόμων μέσω της Διεπαγγελματικής Οργάνωσης για τη Φέτα φαίνεται ότι θα φέρει επιτέλους αποτέλεσμα. Ακόμα, το παράδειγμα προς μίμηση της Parmigiano Reggiano, οι ελλιπείς έλεγχοι στους παραγωγούς, η νοθεία και η απειλή της Δανίας.
Χρόνος ανάγνωσης: 
8
'
[Eurokinissi]

Τα προβλεπόμενα έσοδά της για τη φετινή χρονιά είναι 41 εκατ. ευρώ και τα χρήματα που θα «ρίξει» για τη διαφήμιση του προϊόντος θα αγγίξουν τα 27 εκατ. ευρώ, δηλαδή 5 εκατ. ευρώ περισσότερα από αυτά που διέθεσε το 2019.

Ο λόγος για τη Consorzio del Formaggio Parmigiano Reggiano, μία από τις πιο ισχυρές κοινοπραξίες για την προστασία, τη διαφύλαξη και την προβολή ενός μοναδικού παραδοσιακού προϊόντος. Εν προκειμένω του τυριού Parmigiano Reggiano, που έλαβε τη διάκριση «Most Influential Brands 2018» από την IPSOS, και είναι νούμερο ένα προϊόν ΠΟΠ/ΠΓΕ όσον αφορά την αξία του. Τα θεμέλια της κοινοπραξίας «έπεσαν» το 1901, το 1928 ήταν εθελοντική και έλαβε τη σημερινή της μορφή το 1934.

Θέλεις να συνεχίσεις; Γίνε τώρα συνδρομητής

Eίσαι ήδη συνδρομητής; Συνδέσου εδώ

Eπίλεξε συνδρομή

Η ανεξάρτητη ερευνητική δημοσιογραφία, χωρίς διαφημίσεις, απαιτεί χρόνο, χρήματα και κόπο.
Πιστεύουμε όμως οτι αυτός είναι ο μόνος δρόμος, και ελπίζουμε να μοιράζεσαι την οπτική μας.

Ετήσια

€60 ανά έτος Γράψου τώρα
Κερδίζεις €12

Μηνιαία

€6 ανά μήνα Γράψου τώρα

Αν όλοι όσοι διάβαζαν τα άρθρα μας, μας στήριζαν το μέλλον μας θα ήταν ασφαλέστερο.

Θέλεις να γνωριστούμε καλύτερα πρώτα;

Γράψου εδώ για να σου στέλνουμε ένα επιλεγμένο άρθρο την εβδομάδα δωρεάν.

Σας πείσαμε; Εμείς σας θέλουμε μαζί μας!
Χωρίς τους υποστηρικτές μας
δεν μπορούμε να υπάρχουμε.