Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Χρόνος ανάγνωσης:
7'
Κείμενο:
ceposs2diodia.jpg
Διόδια Κιάτου. [Ολυμπία Οδός]

Τα μυστικά του νέου συστήματος διοδίων και τι θα συμβεί με το προσωπικό

Ο υπουργός Υποδομών ανακοίνωσε το σχέδιο για την εγκατάσταση δορυφορικού συστήματος διοδίων, μέσω του οποίου η χρέωση θα γίνεται ανάλογα με την απόσταση που διανύει ο οδηγός. Ταυτόχρονα θα ξηλωθεί το υφιστάμενο σύστημα, που όμως ακόμα επεκτείνεται.
Διόδια Κιάτου. [Ολυμπία Οδός]

Η Ελλάδα θα είναι η δεύτερη χώρα της Ευρώπης, μετά τη Σλοβενία, που ετοιμάζεται να γκρεμίσει τους υφιστάμενους σταθμούς διοδίων προκειμένου να εγκαταστήσει ηλεκτρονικό-δορυφορικό σύστημα, με χρέωση ανά χιλιόμετρο. Όπως επισημαίνουν στελέχη των εταιρειών που διαχειρίζονται τους ελληνικούς οδικούς άξονες, τα συγκεκριμένα συστήματα εγκαθίστανται μέχρι σήμερα σε χώρες στις οποίες δεν λειτουργεί το παραδοσιακό μοντέλο είσπραξης διοδίων μέσω των μετωπικών και πλευρικών σταθμών στις εθνικές οδούς.

Ταυτόχρονα, η εγκατάσταση ενός τέτοιου συστήματος απαιτεί τη συγκρότηση ενός ολόκληρου ελεγκτικού μηχανισμού, με υποδομές (κάμερες στις εθνικές οδούς, ενώ σήμερα υπάρχουν μόνο στην Αττική Οδό) και επαρκή στελέχωση της Τροχαίας ώστε να ελέγχονται οι παραβάτες.

Στην Εγνατία Οδό, σύμφωνα με τον υπουργό, θα λειτουργήσει πρώτη φορά το νέο σύστημα

Ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης επανήλθε την περασμένη Δευτέρα (6/11/2017) με δηλώσεις, σύμφωνα με τις οποίες μέχρι το τέλος του χρόνου θα προκηρυχθεί διαγωνισμός για το νέο σύστημα. Υποσχέθηκε, μάλιστα, πως το δορυφορικό σύστημα μέσω του οποίου η χρέωση των διοδίων θα γίνεται ανάλογα με την απόσταση που διανύει ο οδηγός, θα λειτουργήσει στην Εγνατία

Ή κάνε εγγραφή εντελώς δωρεάν

Κάνε εγγραφή για να έχεις πρόσβαση σε έως και 5 δωρεάν άρθρα τον μήνα!

Εγγραφή χρήστη