Τα παιδιά δεν νοσούν, αλλά υποφέρουν από την πανδημία
Παιδοψυχίατροι, παιδοψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί και ερευνητές σε όλο τον κόσμο έχουν σκύψει τους τελευταίους μήνες πάνω από ένα πρωτοφανές κύμα αρνητικών συναισθημάτων και ψυχικών νόσων που εκδηλώνουν παιδιά και έφηβοι. Προφανώς, οι αιτίες της έξαρσης αυτής συνδέονται ευθέως με την πανδημία της Covid-19, και βέβαια τα περιοριστικά μέτρα που λαμβάνονται ανά τον κόσμο. Το φαινόμενο ανησυχεί πολλούς ειδικούς που κάνουν λόγο για μια επερχόμενη «πανδημία ψυχικών νοσημάτων», ενώ συνάδελφοί τους σημειώνουν ότι «ο αντίκτυπος της πανδημίας στην ψυχική υγεία είναι πιθανό να διαρκέσει πολύ περισσότερο από τον αντίκτυπό της στη σωματική υγεία». Οι αγωνίες είναι πολλαπλάσιες αναφορικά με την ψυχική υγεία των ανήλικων.

