Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Χρόνος ανάγνωσης:
13'
Κείμενο:
viva.jpg

Πώς η Viva Wallet νίκησε κρίση και ελληνική πραγματικότητα

Δεν είναι μόνο τα εμπόδια που ανέκυψαν από την πολύχρονη κρίση, αλλά κυρίως αυτά που προκύπτουν από το γεγονός ότι η ελληνική πολιτεία και οι υπηρεσίες της αργούν να προσαρμοστούν σε ένα νέο θεσμικό πλαίσιο και στους νόμους που η ίδια ψηφίζει, αφήνοντας ορθάνοικτες τις πόρτες για στρέβλωση του ανταγωνισμού.

Ήταν τέλη του 2014, όταν μία ελληνική εταιρεία από αυτές που ονομάζονται fintech (financial technology, δηλαδή εταιρείες τεχνολογίας από τον χώρο της πληροφορικής, οι οποίες δημιουργούν ηλεκτρονικές εφαρμογές για τον χρηματοοικονομικό κλάδο) διέθετε στην αγορά νέα προϊόντα. Θεωρούσε ότι η αγορά χρειαζόταν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της, γιατί πρόσφερε ολοκληρωμένες λύσεις με χαμηλότερο κόστος. Είχαν προηγηθεί δύο χρόνια προετοιμασίας και σημαντικών επενδύσεων σε οικονομικό και ανθρώπινο δυναμικό. Όμως, οι άνθρωποί της δεν είχαν υπολογίσει στον σχεδιασμό τους τον «ξενοδόχο».

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, ξενοδόχος ήταν το οικονομικό περιβάλλον, που χαρακτηρίστηκε από την τότε πολιτική της ελληνικής κυβέρνησης να διεκδικεί από τους δανειστές κατάργηση των μνημονίων και κούρεμα του χρέους. Πολιτική που έφερε τα γνωστά αποτελέσματα για την χώρα και τους πολίτες της (πρόσθετη επιβάρυνση του δημοσίου χρέους, πρόσθετα φορολογικά και γενικά δημοσιονομικά μέτρα) και περιορισμούς στην κίνηση κεφαλαίων (capital controls). Αυτό το περιβάλλον και οι περιορισμοί στην κίνηση κεφαλαίων αχρήστευσαν τα νέα προϊόντα της εταιρείας σε μία νύχτα.

Αλλά δεν το έβαλε κάτω. Και η εταιρεία δεν είναι απλά

Ή κάνε εγγραφή εντελώς δωρεάν

Κάνε εγγραφή για να έχεις πρόσβαση σε έως και 5 δωρεάν άρθρα τον μήνα!

Εγγραφή χρήστη