Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Χρόνος ανάγνωσης:
7'
Κείμενο:
untitled-2.jpg

Πού καταλήγουν τα tips των εργαζομένων στην εστίαση

Όταν ένας πελάτης μένει ευχαριστημένος σε ένα εστιατόριο, καφέ ή μπαρ, αφήνει φιλοδώρημα για την υπηρεσία που του παρασχέθηκε. Τα χρήματα αυτά, από τα οποία εξαρτάται το εισόδημα ολοένα περισσότερων εργαζομένων, δεν καταλήγουν όμως πάντοτε εκεί που νομίζουμε.

Η αλήθεια είναι πως άλλοι της το είπαν, εκείνης δεν θα μπορούσε να της είχε περάσει από το μυαλό. Πέρα από εργοδότης της στο μεζεδοπωλείο όπου εργαζόταν τα τελευταία χρόνια, ο Άρης ήταν φίλος· έτσι, η Γιώτα δεν είχε φανταστεί πως τόσον καιρό έβαζε χέρι στα φιλοδωρήματα που άφηναν οι πελάτες για εκείνην και τους συναδέλφους της.

«Το κατάλαβα ένα βράδυ που ήρθε στο μαγαζί μια παρέα φίλων, που εργάζονται επίσης σε χώρους εστίασης», θυμάται η ίδια. «Όταν είδαν πόσος κόσμος πήγαινε και ερχόταν μέσα σε ένα βράδυ, και τι κατανάλωση γινόταν σε ένα πάντοτε γεμάτο μαγαζί, μου είπαν ότι ζήλευαν τα φιλοδωρήματα που έπρεπε να παίρνω. Όταν τους είπα πόσο χαμηλά ήταν, τους φάνηκε περίεργο». Εκείνο που τους ξένισε ακόμα περισσότερο, και τελικά βοήθησε και την ίδια να συνειδητοποιήσει τι συνέβαινε, ήταν πως με κάποιο μαγικό τρόπο το ποσό των tips ήταν πάντα το ίδιο, ακόμη και στις «καλές» ημέρες.

Από την επομένη, η Γιώτα είχε τον νου της. Και όταν τελικά βεβαιώθηκε για το (φιλικό) χέρι που έμπαινε στα tips, έφυγε από το μαγαζί.

«Μια αλλαγή ηθικής»

«Πιστεύω πως αν έχεις εργαστεί σε χώρο εστίασης, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια, δύσκολα εκπλήσσεσαι πλέον ακούγοντας για εργοδότες που με τον έναν ή

Ή κάνε εγγραφή εντελώς δωρεάν

Κάνε εγγραφή για να έχεις πρόσβαση σε έως και 5 δωρεάν άρθρα τον μήνα!

Εγγραφή χρήστη