Τι ήξερε ο Κυριάκος Μητσοτάκης για τον ΟΠΕΚΕΠΕ;
Στη διάρκεια των θητειών της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας άλλαξαν συνολικά επτά διοικητές του ΟΠΕΚΕΠΕ (Καπρέλης, Βάρρας, Παπάς, Μελάς, Σημανδράκος, Μπαμπασίδης, Σαλάτας). Ο Θανάσης Καπρέλης ήταν τοποθέτηση του ΣΥΡΙΖΑ και έμεινε μετά την αλλαγή της κυβέρνησης, για να ολοκληρωθούν οι πληρωμές του 2019. Ο Γρηγόρης Βάρρας έφυγε τον Νοέμβριο του 2020 μετά από διαφωνία του με τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης Μάκη Βορίδη. Ο Θεοφάνης Παπάς έφυγε για να πολιτευτεί. Ο Βαγγέλης Σημανδράκος, που προσελήφθη με διαδικασίες ΑΣΕΠ, έφυγε επειδή διαφώνησε με τον τότε υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Λευτέρη Αυγενάκη, που ζήτησε την αποπομπή του. Τους δύο τελευταίους τους ζήτησε να παραιτηθούν ο νυν υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Κώστας Τσιάρας.
Συμπέρασμα; Τέσσερις από τους επτά διοικητές του ΟΠΕΚΕΠΕ παραιτήθηκαν μετά από χειρισμούς με τους οποίους είχε διαφωνήσει ο αρμόδιος υπουργός. Αλλά και οι υπουργοί περνούσαν σαν σε παρέλαση από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης. Ουδείς έχασε το πόστο του λόγω ΟΠΕΚΕΠΕ, ίσως γιατί σε ορισμένες περιπτώσεις έφευγαν οι διοικητές του οργανισμού αντί για εκείνους.
Τυπικά εξάλλου ο ΟΠΕΚΕΠΕ είναι ανεξάρτητος οργανισμός, αλλά αυτό ουδείς το πιστεύει

