![Το Ζάππειο πίσω από τα έργα στην Όλγας, 7 Φεβρουαρίου 2025. [Ραφαέλλα Μανέλη]](/sites/default/files/styles/image_main_xs/public/2025-02/ceolgasatsapp-image-2025-02-07-at-18.32.20.jpg?itok=M11NXfDd)
Τι γίνεται τέλος πάντων με τη Βασιλίσσης Όλγας;
Ένα απόγευμα της προηγούμενης εβδομάδας, μια ομάδα μαθητών από το εξωτερικό περπατά στη λεωφόρο Βασιλίσσης Όλγας, προσπαθώντας να φτάσει στη στάση του τραμ «Ζάππειο» που βρίσκεται από την πλευρά του Εθνικού. Την ίδια ώρα, το τραμ τους πλησιάζει από πίσω και κορνάρει έντονα για να μετακινηθούν. Κοιτάζονται μεταξύ τους και τρέχουν έντρομοι προς το πεζοδρόμιο.

Φτάνουν στη στάση, όπου βρίσκομαι τα τελευταία 5 λεπτά. Όσο είμαι εδώ έχω μετρήσει περίπου 20 οχήματα να περνούν με ταχύτητα από μπροστά μου. Κινούμενα και στις δύο κατευθύνσεις, κόβουν δρόμο μέσα από μια λεωφόρο στην οποία εδώ και δύο χρόνια απαγορεύεται η πρόσβαση. Η πλειονότητα των οχημάτων μπαίνει από την πλευρά της λεωφόρου Βασιλίσσης Αμαλίας και αναπτύσσοντας ταχύτητα βγαίνει στο φανάρι της Αρδηττού. Φαίνεται μάλιστα ότι ο δρόμος έχει γίνει αγαπημένη λύση για τα μηχανάκια διανομής φαγητού, που περνούν συνεχώς κινούμενα από την Αρδηττού προς την Αμαλίας, αποφεύγοντας το μποτιλιάρισμα του Συντάγματος.
![Μηχανάκι περνάει με ταχύτητα μπροστά από τη στάση του Ζαππείου. [Ραφαέλλα Μανέλη]](/sites/default/files/styles/image_ckeditor_small/public/2025-02/stasimihanaki.jpeg?itok=2FjdU9R1)
Δύο χρόνια μετά την έναρξη των εργασιών, η λεωφόρος δεν έχει παραδοθεί ακόμα στους πολίτες. Για εκείνους που η Β. Όλγας ήταν μέρος της καθημερινότητας και της βόλτας τους, η ερήμωσή της προκαλεί δυσφορία. Για τους εποχούμενους