Από τα πιο πιστά της Ευρώπης, το ελληνικό θεατρόφιλο κοινό στερείται αυτές τις δύσκολες ημέρες της καραντίνας τον αγαπημένο του προορισμό. Και το ίδιο το θέατρο, ωστόσο, λαχτάρισε το κοινό του, ενώ ερμηνευτές, συντελεστές και τεχνικοί του θεάματος παραμένουν από τις πλέον πληγείσες από τις συνέπειες τις πανδημίας ομάδες πληθυσμού. Σε αυτήν την κρίσιμη συγκυρία, το θέατρο αναζητά τρόπους να επικοινωνήσει με τους θεατές του αλλά και να επιβιώσει, μέχρι να έρθουν καλύτεροι καιροί. Ο Δημήτρης Τάρλοου και το θέατρο Πορεία ήταν οι πρώτοι που αναδιασκεύασαν και ανέβασαν σε ζωντανή μετάδοση τις πλέον πετυχημένες παραστάσεις τους. Η πρωτοβουλία στέφθηκε με επιτυχία, αφού όπως μας είπε η διευθύντρια παραγωγής του θεάτρου Πορεία, Στέλλα Γιοβάνη, τις παραστάσεις του Οκτωβρίου και Νοεμβρίου (Γιούγκερμαν, This is not Romeo & Juliet, Ευρυδίκη, Θείο Τραγί, Αρίστος) έχουν παρακολουθήσει πάνω από 15.000 θεατές.
Παραμονές της πρεμιέρας της ζωντανής μετάδοσης της παράστασης-σταθμού του θεάτρου Πορεία Η Μεγάλη Χίμαιρα (βασισμένης στο μυθιστόρημα του Μ. Καραγάτση), ο Δημήτρης Τάρλοου μάς εξηγεί την επιτυχία των live streaming, παρομοιάζοντας κοινό και θεατές με δύο εραστές που βρίσκονται στις δύο άκρες