Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Χρόνος ανάγνωσης:
12'
Κείμενο:
Φωτογραφίες:
cetaxi.jpg

Όλα τα ταξί είναι κίτρινα –ή μήπως όχι;

Η εφαρμογή Beat (πρώην taxibeat) δέχεται τις τελευταίες μέρες ένα τσουνάμι δημόσιας υποστήριξης, καθώς φαίνεται ότι κινδυνεύει από νομοσχέδιο που ετοιμάζει η κυβέρνηση. Τι ακριβώς διακυβεύεται και ποιος έχει τα περισσότερα να χάσει από την υπόθεση;

«Κάθε Δευτέρα παίρνω ένα email από την Beat, που γράφει πόσα αστέρια μου έβαλαν οι πελάτες που εξυπηρέτησα την εβδομάδα που πέρασε. Όταν βλέπω ότι από τους περισσότερους πήρα πέντε αστέρια, χαίρομαι πάρα πολύ. Κι αυτό με κάνει να θέλω την επόμενη Δευτέρα να τα πάω ακόμα πιο καλά, και την επόμενη, και ούτω καθεξής. Αυτό το πράγμα δεν με αφήνει καθόλου να “πέσω”».

Δεν έχεις χρόνο; Πάτα εδώ!

Η εφαρμογή Beat μεσολαβεί ανάμεσα στον πελάτη που αναζητά ταξί και τον οδηγό που κινείται κοντά του, προς αμοιβαίο όφελος. Αυτό γινόταν και παλιότερα από τα ραδιοταξί, με μία κρίσιμη διαφορά: αυτός που διαλέγει τον οδηγό δεν είναι ένα τηλεφωνικό κέντρο, αλλά ο ίδιος ο πελάτης, που έχει μία πληθώρα στοιχείων για την προτεινόμενη διαδρομή και επιλέγει αυτά που ταιριάζουν περισσότερο στις ανάγκες και τα γούστα του. Κυρίως, κοιτάζει την αξιολόγηση του οδηγού από προηγούμενους χρήστες, ενώ η εταιρεία φροντίζει να παύει τη συνεργασία της με όσους πέφτουν κάτω από μία βαθμολογία. Αυτοί είναι περίπου 200 οδηγοί το μήνα. Το αποτέλεσμα αυτής της αυστηρότητας είναι αυτό που αρκετοί περιγράφουν ως «εμπειρία λιμουζίνας».
Η εφαρμογή χρεώνει το 12% του κομίστρου για τη διαμεσολάβηση και αυτή είναι η μοναδική

Ή κάνε εγγραφή εντελώς δωρεάν

Κάνε εγγραφή για να έχεις πρόσβαση σε έως και 5 δωρεάν άρθρα τον μήνα!

Εγγραφή χρήστη