Οι εφαρμογές γνωριμιών περνούν μια δύσκολη εποχή. Τον Φεβρουάριο, η Bumble δήλωσε ότι θα απολύσει το 30% του εργατικού δυναμικού της μετά από απογοητευτικά αποτελέσματα το 2023. Η Match Group, η οποία δυσκολεύεται να διατηρήσει τους συνδρομητές που πληρώνουν για την πιο δημοφιλή εφαρμογή της, το Tinder, τα τελευταία χρόνια ανακοίνωσε σχέδια για περικοπές 6% του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού της τον Ιούλιο. Φαίνεται ότι η σχέση των ανθρώπων με τις εφαρμογές γνωριμιών, ιδίως μεταξύ της γενιάς Z, αρχίζει να ξινίζει.
Σε αυτό το επεισόδιο του εβδομαδιαίου podcast The Conversation, ακούμε τους ερευνητές που αναζητούν πώς οι εφαρμογές έχουν αλλάξει τα σύγχρονα ραντεβού και τις προσδοκίες γύρω από αυτά. Και μαθαίνουμε γιατί ορισμένοι χρήστες εφαρμογών γνωριμιών δεν βρίσκονται εκεί σε αναζήτηση της αγάπης, αλλά συνεχίζουν να κάνουν swiping ούτως ή άλλως.
Όταν η Τρίνα Όρτσαρντ αποφάσισε για πρώτη φορά να εγγραφεί σε μια online εφαρμογή γνωριμιών, ήταν 45 ετών και αγχωμένη. Δεν είχαν χρησιμοποιήσει πολλές από τις φίλες της εφαρμογές γνωριμιών και λέει ότι ήταν «τρομακτική» η σκέψη να κάνει γνωριμίες με έναν εντελώς διαφορετικό τρόπο από αυτόν που είχε συνηθίσει.
Καθώς ξεκινούσε το νέο της