Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Χρόνος ανάγνωσης:
4'
[Mizuno Kozuki/Pexels]
[Mizuno Kozuki/Pexels]

Το συναισθηματικό τίμημα των εφαρμογών γνωριμιών - podcast

Ένα νέο ήθος αναδύεται που αλλάζει τον τρόπο με τον οποίον οι άνθρωποι σκέφτονται για την αγάπη, τα ραντεβού και τον ρομαντισμό.
[Mizuno Kozuki/Pexels]

Οι εφαρμογές γνωριμιών περνούν μια δύσκολη εποχή. Τον Φεβρουάριο, η Bumble δήλωσε ότι θα απολύσει το 30% του εργατικού δυναμικού της μετά από απογοητευτικά αποτελέσματα το 2023. Η Match Group, η οποία δυσκολεύεται να διατηρήσει τους συνδρομητές που πληρώνουν για την πιο δημοφιλή εφαρμογή της, το Tinder, τα τελευταία χρόνια ανακοίνωσε σχέδια για περικοπές 6% του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού της τον Ιούλιο. Φαίνεται ότι η σχέση των ανθρώπων με τις εφαρμογές γνωριμιών, ιδίως μεταξύ της γενιάς Z, αρχίζει να ξινίζει.

Σε αυτό το επεισόδιο του εβδομαδιαίου podcast The Conversation, ακούμε τους ερευνητές που αναζητούν πώς οι εφαρμογές έχουν αλλάξει τα σύγχρονα ραντεβού και τις προσδοκίες γύρω από αυτά. Και μαθαίνουμε γιατί ορισμένοι χρήστες εφαρμογών γνωριμιών δεν βρίσκονται εκεί σε αναζήτηση της αγάπης, αλλά συνεχίζουν να κάνουν swiping ούτως ή άλλως.

Όταν η Τρίνα Όρτσαρντ αποφάσισε για πρώτη φορά να εγγραφεί σε μια online εφαρμογή γνωριμιών, ήταν 45 ετών και αγχωμένη. Δεν είχαν χρησιμοποιήσει πολλές από τις φίλες της εφαρμογές γνωριμιών και λέει ότι ήταν «τρομακτική» η σκέψη να κάνει γνωριμίες με έναν εντελώς διαφορετικό τρόπο από αυτόν που είχε συνηθίσει.

Καθώς ξεκινούσε το νέο της

Ή κάνε εγγραφή εντελώς δωρεάν

Κάνε εγγραφή για να έχεις πρόσβαση σε έως και 5 δωρεάν άρθρα τον μήνα!

Εγγραφή χρήστη

Ταυτότητα insidestory.gr 
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος ονόματος τομέα: The Whole Story A.E.
ΑΦΜ: 800713524 ΚΕΦΟΔΕ Αττικής, ΓΕΜΗ: 137938201000
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Δημήτρης Ξενάκης
Διαχειριστής ιστοσελίδας-Εκδότης-Διευθυντής: Δημήτρης Ξενάκης
Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Λομβαρδέα
Έδρα: Στησιχόρου 1, 10674 Αθήνα
Επικοινωνία: [email protected], +30 2107295605