Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Χρόνος ανάγνωσης:
16'
Κείμενο:
cefanitripsanioasth4573893.jpg
[Φανή Τρυψάνη/Eurokinissi]

Θα γίνει το πολυαναμενόμενο reboot στα λεωφορεία της Θεσσαλονίκης;

Χτυπημένες από τη λαθρεπιβίβαση, οικονομικές ζημίες και παροπλισμένο στόλο, οι αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης παραμένουν σε κάκιστο επίπεδο και με αυτήν την κυβέρνηση. Το υπουργείο Μεταφορών προωθεί τρεις διαφορετικές λύσεις, καθεμιά με τις δικές της προκλήσεις, ελπίζοντας να προλάβει τον χρόνο και πιθανές ενστάσεις των εργαζομένων.
[Φανή Τρυψάνη/Eurokinissi]

Οκτώμισι μήνες πέρασαν από το τελευταίο ρεπορτάζ του inside story για τον ΟΑΣΘ. Η κυβέρνηση άλλαξε, το ίδιο και η διοίκηση του Οργανισμού. Παρόλα αυτά, η φράση με την οποία είχαμε κλείσει εκείνο το άρθρο παραμένει ακόμα ζητούμενο: το δικαίωμα των Θεσσαλονικέων σε αξιοπρεπή μετακίνηση.

Στους μήνες που μεσολάβησαν υπήρξε έντονη κινητικότητα σε επίπεδο δηλώσεων, συνεδριάσεων και νομοθετημάτων, όπως και άλλες φορές στο πρόσφατο παρελθόν. Παρόλα αυτά, η καθημερινότητα στους δρόμους παραμένει πολύ κακή. Αυτή τη στιγμή το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, η διοίκηση του ΟΑΣΘ και ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ), που είναι υπεύθυνος για την εποπτεία και τον σχεδιασμό του συγκοινωνιακού έργου στην πόλη, προωθούν τρεις διαφορετικές λύσεις, ελπίζοντας να δώσουν με μεγάλη καθυστέρηση λύση στο οξύτατο πρόβλημα.

Αυτές τις τρεις λύσεις θα εξετάσουμε εδώ. Αλλά, ας κάνουμε πρώτα μία αναδρομή στα όσα έγραψαν τα κοντέρ των ταλαιπωρημένων λεωφορείων –και τα ρεπορτάζ– τους τελευταίους μήνες.

Προβλήματα με το καλημέρα σας

«Πρόεδρε, μην έρθετε στη ΔΕΘ αν δεν λυθεί το θέμα του ΟΑΣΘ». Σύμφωνα με την εφημερίδα Τύπος Θεσσαλονίκης, αυτή ήταν η φιλική συμβουλή που έδωσε ο νεοεκλεγείς

Ή κάνε εγγραφή εντελώς δωρεάν

Κάνε εγγραφή για να έχεις πρόσβαση σε έως και 5 δωρεάν άρθρα τον μήνα!

Εγγραφή χρήστη