Η πληροφορία είχε διαρρεύσει ήδη δύο μέρες πριν, από την Μεγάλη Τρίτη. «Από τον αρχιπειρατή», έλεγαν οι ταξιτζήδες και τη μετέδιδαν μεταξύ τους. Ο «αρχιπειρατής» δούλευε ταξί, ώσπου το 2014 ήρθε η Uber στην Ελλάδα. Τότε, πέρασε στην αντίπερα όχθη: σταμάτησε τη συνεργασία με την εφαρμογή Taxiplon, και έγινε ο πρώτος ταξιτζής που συνεργάστηκε με την πλατφόρμα, μέσω του UberTaxi, με το οποίο έκανε η εταιρεία τα πρώτα της βήματα στην ελληνική αγορά, πριν ακολουθήσει το UberX.
Ύστερα από ενάμιση έτος πούλησε το ταξί και την άδεια του. Έστησε τη δική του τουριστική επιχείρηση, την οποία βάφτισε με τα αρχικά από το ονοματεπώνυμό του. Αγόρασε αρχικά δύο βανάκια, στη συνέχεια τρία Toyota Aygo. Όμως τα πούλησε όταν οι δουλειές δεν πήγαν όπως περίμενε. Και σήμερα εμφανίζεται με ρόλο τριπλό: εκπρόσωπος των οδηγών της Uber στην επικοινωνία με τα μέσα ενημέρωσης, πρόεδρος των εταιρειών που δραστηριοποιούνται μέσω της εφαρμογής, αλλά και ακούραστος μάρτυρας υπεράσπισης στις δίκες των οδηγών της Uber που συνελήφθησαν τον περασμένο Μάρτιο, τις οποίες παρακολούθησε το inside story.
Ίσως να βοήθησε και η δική του εμπειρία, μιας και έχει συλληφθεί και ο ίδιος στο αεροδρόμιο πριν από περίπου έναν χρόνο