Όλοι οι βουλευτές που ψήφισαν προχθές στη Βουλή τον νόμο για τη συγχώνευση των ΤΕΙ Αθήνας και Πειραιά και την αναβάθμισή τους σε ΑΕΙ συμφωνούν ότι πρόκειται για μία καταρχήν θετική κίνηση. Απουσιάζει όμως ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για την αναβάθμιση των σπουδών του τεχνολογικού κλάδου, έτσι φαίνεται ότι το αποτέλεσμα του νόμου θα είναι προς το παρόν μόνο η αύξηση των «αποφοίτων ΑΕΙ» της χώρας, στους οποίους ήδη κατέχουμε ρεκόρ. Η κυβέρνηση υποστηρίζει ότι θα αξιοποιηθούν οι δυνατότητες που παρέχονται από τα ΑΕΙ, ήτοι η δυνατότητα εκπόνησης διδακτορικών διατριβών και η ευρύτερη διασύνδεση µε τα ερευνητικά κέντρα της χώρας, για να αποτελέσει το νέο πανεπιστήμιο μοχλό ανάπτυξης. Η αντιπολίτευση όμως την επικρίνει για το αλαλούμ που επικράτησε στις συγχωνεύσεις των τμημάτων, με τον Γιώργο Μαυρωτά του Ποταμιού να υποστηρίζει ότι όποιος είχε