Οι παγίδες της τηλεκπαίδευσης

Μετά τις αρχικές δυσκολίες, ο βασικότερος κίνδυνος που εντοπίζουν οι εκπαιδευτικοί αυτή τη στιγμή είναι η ελλιπής ταυτοποίηση των μαθητών στο Webex, που εκθέτει την τάξη σε ξένα μάτια. Ωστόσο η νέα κατάσταση έχει και τα –λίγα– καλά της.
Χρόνος ανάγνωσης: 
12
'
[Τατιάνα Μπόλαρη/Eurokinissi]

Με τον Μανώλη Κουσλόγλου γνωριστήκαμε στο προηγούμενο λόκνταουν, όταν είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε για την ομάδα αλληλο-υποστήριξης εκπαιδευτικών «Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση», την οποία δημιούργησε με στόχο να δώσει λύση σε κάποια από τα πιεστικά προβλήματα που αντιμετώπισαν ξαφνικά οι εκπαιδευτικοί, όταν έκλεισαν λόγω έκτακτων συνθηκών τα σχολεία στις 10 Μαρτίου 2020.

Η ομάδα, την οποίαν ο καθηγητής Φυσικής και υποδιευθυντής στο 3ο Γυμνάσιο Καβάλας τώρα συνδιαχειρίζεται με τρεις συναδέλφους του, συνέχισε να λειτουργεί και μετά τη άρση του λόκνταουν – προστέθηκαν μάλιστα 6.000 μέλη, με αποτέλεσμα σήμερα να φτάνει τα 33.750. Οι στόχοι της από τότε έχουν αλλάξει. Στην αρχή, τα μεγάλα προβλήματα στα οποία αναζητούσαν λύσεις οι εκπαιδευτικοί είχαν να κάνουν με την ασύγχρονη εκπαίδευση και τις σχετικές πλατφόρμες e-class και e-me. Σήμερα, που έχει γίνει πλέον υποχρεωτική η τηλεκπαίδευση, τα προβλήματα που εντοπίζονται αφορούν την πλατφόρμα Webex, μέσω της οποίας γίνεται ζωντανά το μάθημα.

Θέλεις να συνεχίσεις; Γίνε τώρα συνδρομητής

Eίσαι ήδη συνδρομητής; Συνδέσου εδώ

Eπίλεξε συνδρομή

Η ανεξάρτητη ερευνητική δημοσιογραφία, χωρίς διαφημίσεις, απαιτεί χρόνο, χρήματα και κόπο.
Πιστεύουμε όμως οτι αυτός είναι ο μόνος δρόμος, και ελπίζουμε να μοιράζεσαι την οπτική μας.

Ετήσια

€60 ανά έτος Γράψου τώρα
Κερδίζεις €12

Μηνιαία

€6 ανά μήνα Γράψου τώρα

Αν όλοι όσοι διάβαζαν τα άρθρα μας, μας στήριζαν το μέλλον μας θα ήταν ασφαλέστερο.

Θέλεις να γνωριστούμε καλύτερα πρώτα;

Γράψου εδώ για να σου στέλνουμε ένα επιλεγμένο άρθρο την εβδομάδα δωρεάν.

Σας πείσαμε; Εμείς σας θέλουμε μαζί μας!
Χωρίς τους υποστηρικτές μας
δεν μπορούμε να υπάρχουμε.