Ο Τραμπ θέλει να διαγράψει την ιστορία των φυλετικών διακρίσεων
Στα μέσα του περασμένου Αυγούστου, ο πρόεδρος των ΗΠΑ έκανε μια εμφανώς αγανακτισμένη ανάρτηση στο Truth Social: «Τα Μουσεία παντού στην Ουάσινγκτον, αλλά και σε ολόκληρη τη Χώρα, είναι ουσιαστικά το τελευταίο εναπομείναν κομμάτι του WOKE. Το Σμιθσόνιαν είναι ΕΚΤΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ, όπου όλα όσα συζητούνται αφορούν το πόσο φρικτή είναι η Χώρα μας, πόσο κακή υπήρξε η Δουλεία, και πόσο λίγα έχουν πετύχει οι καταπιεσμένοι – τίποτα για την Επιτυχία, τίποτα για τη Λάμψη, τίποτα για το Μέλλον….» Το ερώτημα που εύλογα προκύπτει είναι τι γνώμη έχει, δηλαδή, ο πρόεδρος των ΗΠΑ για τον θεσμό της δουλείας – πιστεύει τελικά ότι δεν ήταν και τόσο κακή; Ότι μπορεί να είχε και καλές πλευρές;
Στην ίδια ανάρτηση, ο πρόεδρος ενημέρωνε ότι είχε δώσει εντολή στους δικηγόρους του να εξετάσουν εξονυχιστικά τα εκθέματα των μουσείων του Σμιθσόνιαν, και «να ξεκινήσουν ακριβώς την ίδια διαδικασία που έχει εφαρμοστεί στα Κολέγια και τα Πανεπιστήμια, όπου έχει σημειωθεί τεράστια πρόοδος». Ο Τραμπ αναφερόταν, προφανώς, στην απαγόρευση όλων των προγραμμάτων που αφορούσαν τη διαφορετικότητα, την ισότητα και τη συμπερίληψη (DEI) και τις έρευνες που είχαν διαταχθεί για να διαπιστωθεί εάν οι διοικήσεις των πανεπιστημίων την

