Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Χρόνος ανάγνωσης:
11'
Κείμενο:
User link
Profile picture for user livitsanos
Γεράσιμος Λιβιτσάνος
cekerameos5085862.jpg
Η υπουργός Παιδείας κατά την επεξεργασία και εξέταση του νομοσχεδίου στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, 1η Ιουνίου 2020. [Γιώργος Κονταρίνης/Eurokinissi]

Νομοσχέδιο Παιδείας: Το στοίχημα της Νίκης Κεραμέως

Φανατικούς φίλους αλλά και εχθρούς έχει δημιουργήσει το νομοσχέδιο για την παιδεία που ψηφίζεται στη Βουλή. Οι διατάξεις του πάντως έχουν συζητηθεί αναλυτικά, έστω και σε καθεστώς εντάσεων.
Η υπουργός Παιδείας κατά την επεξεργασία και εξέταση του νομοσχεδίου στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, 1η Ιουνίου 2020. [Γιώργος Κονταρίνης/Eurokinissi]

Το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας, που υλοποιεί τις προεκλογικές δεσμεύσεις της κυβέρνησης για όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, βρίσκεται αυτή την εβδομάδα στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Αιτία η προώθησή του για ψήφιση στην Ολομέλεια της Βουλής, αλλά και η έντονη συζήτηση για τις διατάξεις του, που έχει προκύψει το προηγούμενο διάστημα.

Πρόκειται για ένα νομοσχέδιο που έχει μέχρι στιγμής δημιουργήσει «φίλους» και «εχθρούς». Προσδοκία των πρώτων είναι να υπάρξουν θετικές τομές και στοιχεία άμεσου εκσυγχρονισμού στον δύσκολο χώρο της Παιδείας. Οι δεύτεροι μιλούν για ένα νομοθέτημα με ιδεολογικές αγκυλώσεις που ενισχύει το «σχολείο της αγοράς».

Στο επικοινωνιακό πεδίο, το νομοσχέδιο έγινε γνωστό για την επαναφορά των Λατινικών αλλά και για τον θεσμό της «διαγωγής». Όμως πρόκειται για ένα ολιστικό ρυθμιστικό πλαίσιο, που αφορά και τις τρεις εκπαιδευτικές βαθμίδες, ενώ εισάγει δεκάδες αλλαγές.

Ανεξαρτήτως της οπτικής που μπορεί να υιοθετήσει κανείς, είναι σίγουρο ότι ο έντονος διάλογος είχε ένα σαφές αποτέλεσμα: Η αντιπαράθεση ανάμεσα στα πολιτικά κόμματα αλλά και τους εμπλεκόμενους φορείς που έχει καταγραφεί στις έως τώρα προκαταρκτικές κοινοβουλευτικές διαδικασίες, δηλαδή την

Ή κάνε εγγραφή εντελώς δωρεάν

Κάνε εγγραφή για να έχεις πρόσβαση σε έως και 5 δωρεάν άρθρα τον μήνα!

Εγγραφή χρήστη