Τον Ιούλιο, όταν η Ελλάδα πνιγόταν στις πληροφορίες για τις υποκλοπές και το λογισμικό παρακολούθησης, ένας από τους πρωταγωνιστές της υπόθεσης αυτής αγωνιζόταν να προσεγγίσει έναν σέρβο επενδυτή: τον Ντράγκαν Σόλακ, που ξεκίνησε πουλώντας κασέτες στο Κραγκούγιεβατς, μία πόλη της νότιας Σερβίας, για να φτάσει να γίνει ένας από τους μεγαλύτερους ιδιοκτήτες μέσων ενημέρωσης στη νοτιοανατολική Ευρώπη. Ο μεσάζων ήθελε να δείξει στον Σέρβο με το μαλτέζικο διαβατήριο πώς «ανοίγουν οι πόρτες στην Ελλάδα», αλλά εκείνος το γνώριζε ήδη καλά. Ο στόχος του, όπως και σε άλλες τοπικές αγορές, είναι να ενώσει κινητή τηλεφωνία, υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης και ελεύθερη τηλεόραση. Ήδη στις στάσεις λεωφορείων της Αθήνας φιγουράρουν οι διαφημίσεις της συγχώνευσης της Wind με τη Nova (του ανήκουν και οι δύο). Οι αναλυτές παρατηρούν ότι επενδύει εξαιρετικά περιορισμένα κεφάλαια για μια τεχνολογία όπως αυτή, αλλά εκείνος διαβεβαιώνει ότι με τον όμιλό του, τη United (Junajted), θα επενδύσει 2 δισ. ευρώ σε οπτικές ίνες. Αλλά μπορεί;
Για τις οπτικές ίνες έχει εξασφαλισθεί χρηματοδότηση 100 εκατομμυρίων ευρώ από το RRF (Πρόγραμμα Ανθεκτικότητας και Ανάκαμψης) – το ένα εικοστό των χρημάτων που θα