Δημοσιογραφία και ΑΙ: Τα ρομπότ γράφουν ήδη τις ειδήσεις

Οι αλλαγές που φέρνει η τεχνητή νοημοσύνη στην παραγωγή και διάθεση ειδησεογραφικού περιεχομένου είναι κατακλυσμιαίες. Πόσο θα αλλάξουν τα σύγχρονα media και τι πρέπει να κάνουν οι δημοσιογράφοι για να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα;
Χρόνος ανάγνωσης: 
8
'

Η τεχνητή νοημοσύνη επηρεάζει ήδη δεκάδες επαγγελματικούς κλάδους και στα επόμενα χρόνια η επίδρασή της αναμένεται να εξελιχθεί με γεωμετρική πρόοδο. Σύμφωνα με την επικαιροποιημένη μελέτη της συμβουλευτικής εταιρείας McKinsey, κατά το πιο ήπιο σενάριο 400 εκατομμύρια θέσεις εργασίας θα χαθούν μέσα στην επόμενη δεκαετία, ενώ κατά το πιο ακραίο, οι απώλειες θα ξεπεράσουν τα 800 εκατ. Όμως η αυτοματοποίηση που συνδέεται άρρηκτα με την τέταρτη βιομηχανική επανάσταση, δεν αγγίζει μόνο τις πιο «εκτελεστικές» και βιομηχανοποιημένες εργασίες. Αντίθετα, όπως υποδεικνύει μια άλλη μελέτη της PWC, έχει ήδη επεκταθεί και σε πιο «πνευματικά» επαγγέλματα και υπηρεσίες: ένας στους τρεις υπαλλήλους γραφείου ενδέχεται να αλλάξει εργασιακό αντικείμενο μέχρι το 2030.

Θέλεις να συνεχίσεις; Γίνε τώρα συνδρομητής

Eίσαι ήδη συνδρομητής; Συνδέσου εδώ

Eπίλεξε συνδρομή

Η ανεξάρτητη ερευνητική δημοσιογραφία, χωρίς διαφημίσεις, απαιτεί χρόνο, χρήματα και κόπο.
Πιστεύουμε όμως οτι αυτός είναι ο μόνος δρόμος, και ελπίζουμε να μοιράζεσαι την οπτική μας.

Ετήσια

€60 ανά έτος Γράψου τώρα
Κερδίζεις €12

Μηνιαία

€6 ανά μήνα Γράψου τώρα

Αν όλοι όσοι διάβαζαν τα άρθρα μας, μας στήριζαν το μέλλον μας θα ήταν ασφαλέστερο.

Θέλεις να γνωριστούμε καλύτερα πρώτα;

Γράψου εδώ για να σου στέλνουμε ένα επιλεγμένο άρθρο την εβδομάδα δωρεάν.

Σας πείσαμε; Εμείς σας θέλουμε μαζί μας!
Χωρίς τους υποστηρικτές μας
δεν μπορούμε να υπάρχουμε.