«Χωρίς λεφτά ή με λίγα λεφτά, πάντα τα ψώνια είναι γιορτή. Ηλεκτρικά και στέρεο και έγχρωμες TV, στον Κωτσόβολο έλα κι εσύ». Αυτό είναι το διαφημιστικό σλόγκαν που χρησιμοποιούσε η εταιρεία εμπορίας ηλεκτρικών ειδών Κωτσόβολος στις αρχές της δεκαετίας του ’80, πολλά χρόνια πριν πουληθεί από τον επιχειρηματία Μαρίνο Παράβαλο στον όμιλο Φουρλή και μετά στη βρετανική Dixons. Τότε, η διοίκηση της Κωτσόβολος προσπαθούσε να προσελκύσει πελάτες στο κατάστημά της στην Αριστείδου 9, στο κέντρο της Αθήνας, για να τους πείσει να αγοράσουν προϊόντα χωρίς να έχουν το απαραίτητο ποσό, αλλά με δόσεις.
Σήμερα, το ίδιο σλόγκαν μπορεί να παραφραστεί με αφορμή τον διαγωνισμό που οι τέσσερις ελληνικές τράπεζες (Τράπεζα Πειραιώς, Alpha Bank, Εθνική Τράπεζα και Eurobank) έχουν αναθέσει στους συμβούλους Lazard Freres, PwC και Alvarez & Marsal για την πώληση των εταιρειών Νηρέας και Σελόντα: «Χωρίς λεφτά ή με λίγα λεφτά, πάντα τα ψώνια είναι γιορτή. Ψάρια, κλουβιά και ψαροτροφή, στον διαγωνισμό έλα κι εσύ».
Το inside story παρουσιάζει ορισμένους από τους όρους του διαγωνισμού που δεν τηρούνται. Και το κάνει γιατί η διαφάνεια στις διαδικασίες καθώς και οι έλεγχοι των διαδικασιών ώστε να είναι ορθές οι