Περίπου 700 δημοσιογράφοι, στελέχη και CEOs εταιρειών media και τεχνολογίας βρέθηκαν επί τρεις ημέρες στη Λυρική Σκηνή του Κέντρου Πολιτισμού Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) και παρακολούθησαν δεκάδες ώρες ομιλιών, workshops και masterclasses. Ακολουθούν όσα ξεχωρίσαμε:
1. Η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τη δημοσιογραφία
Ο Φρεντερίκ Φιλού, πολύπειρος δημοσιογράφος και στέλεχος ΜΜΕ και ακαδημαϊκών ιδρυμάτων σε Ευρώπη και ΗΠΑ, παρουσίασε το νέο του δημιούργημα: το Deepnews.ai είναι μία πλατφόρμα που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη, προκειμένου να εντοπίζει και να αναδεικνύει την ποιοτική δημοσιογραφία. Επειδή, βέβαια, το κριτήριο της ποιότητας είναι υποκειμενικό ακόμη και για τους ανθρώπους, ο Φιλού εστίασε στους τρόπους που οι αλγόριθμοι που ανέπτυξε (αρχικά στο πανεπιστημιακό περιβάλλον του Stanford, και εν συνεχεία στο δημοσιογραφικό πεδίο στο Παρίσι), μπορούν να βοηθήσουν τους αρχισυντάκτες και τους εκδότες να ξεχωρίσουν το πραγματικά ποιοτικό περιεχόμενο. Πρακτικά, προσφέρει μια αξιολογική κατάταξη άρθρων ανά συγκεκριμένο αντικείμενο ή θέμα, βάσει του «δείκτη ποιότητας» που υπολογίζεται αυτοματοποιημένα από το λογισμικό.
Στόχος του είναι αφενός η ενίσχυση των εσόδων από διαφήμιση