Χρυσή Αυγή: Aπό την τηλεόραση στο YouTube

O Γιώργος Σαμαράς, λέκτορας Δημόσιας Πολιτικής στο King’s College του Λονδίνου, μελέτησε τα social media της Χρυσής Αυγής για επτά χρόνια. Τα συμπεράσματά του είναι διαφωτιστικά και –καθώς όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοικτά στη δευτεροβάθμια δίκη που συνεχίζεται– δυνητικά χρήσιμα για τη δημοκρατία μας.
Χρόνος ανάγνωσης: 
9
'
[Βασίλης Βερβερίδης/Eurokinissi]

Είχε στρατηγική η Χρυσή Αυγή στη χρήση των social media; Αυτή την ερώτηση έκανε μεταξύ άλλων στον εαυτό του ο Γιώργος Σαμαράς, λέκτορας Δημόσιας Πολιτικής στο King’s College London, όταν ξεκινούσε το διδακτορικό του το 2018. Παρακολουθούσε ήδη από κοντά τη Χρυσή Αυγή αρκετά χρόνια, καθώς του είχε κάνει εντύπωση πόσο καλά δομημένη ήταν σαν οργάνωση. «Η ιστοσελίδα τους με είχε συγκλονίσει για χρόνια. Προσπαθούσα να έχω μια επαφή να δω τι συμβαίνει και πώς γίνεται ένα πολιτικό κόμμα να έχει μετατρέψει την επίσημη ιστοσελίδα του σε ειδησεογραφικό-προπαγανδιστικό μέσο» λέει, εξηγώντας ότι η ιστοσελίδα της Χρυσής Αυγής δεν ήταν σαν αυτές των υπολοίπων κομμάτων –δελτία τύπου, δηλώσεις των πολιτικών, καλέσματα σε συγκεντρώσεις και εκδηλώσεις κ.λπ– αφού μεγάλο μέρος της καταλάμβαναν οι καθημερινές αναμεταδόσεις ειδήσεων, τις οποίες προέβαλαν με τον δικό τους τρόπο και έπειτα έβγαζαν στα social media.

Θέλεις να συνεχίσεις; Γίνε τώρα συνδρομητής

Eίσαι ήδη συνδρομητής; Συνδέσου εδώ

Eπίλεξε συνδρομή

Η ανεξάρτητη ερευνητική δημοσιογραφία, χωρίς διαφημίσεις, απαιτεί χρόνο, χρήματα και κόπο.
Πιστεύουμε όμως οτι αυτός είναι ο μόνος δρόμος, και ελπίζουμε να μοιράζεσαι την οπτική μας.

Ετήσια

€60 ανά έτος Γράψου τώρα
Κερδίζεις €12

Μηνιαία

€6 ανά μήνα Γράψου τώρα

Αν όλοι όσοι διάβαζαν τα άρθρα μας, μας στήριζαν το μέλλον μας θα ήταν ασφαλέστερο.

Θέλεις να γνωριστούμε καλύτερα πρώτα;

Γράψου εδώ για να σου στέλνουμε ένα επιλεγμένο άρθρο την εβδομάδα δωρεάν.

Σας πείσαμε; Εμείς σας θέλουμε μαζί μας!
Χωρίς τους υποστηρικτές μας
δεν μπορούμε να υπάρχουμε.