![[medialiteracycedc.wordpress.com]](https://insidestory.gr/sites/default/files/styles/article-main/public/field/image/untitled-2_11.jpg?itok=1sHoMkOY)
Μόδα, συνταγές, σχέσεις, διακόσμηση, παιδιά, σόουμπιζ, δίαιτες, ψυχολογία του ποδαριού. Αυτά είναι τα βασικά συστατικά που συνθέτουν τη θεματολογία για ένα Γυναικείο Μέσο, με σειρά εμφάνισης ανάλογα με την εξειδίκευση, ή αλλιώς, το μάρκετινγκ του περιοδικού, σάιτ ή εκπομπής που ζητά τον χρόνο και την προσοχή του γυναικείου κοινού. Αν και η επιμονή στο ρετρό lifestyle, σαν αυτό που θέλει τις γυναίκες οικιακές βασίλισσες, είναι πάντα μια εστέτ ρομαντική επιλογή μέσα από τις εκατοντάδες των απαιτητικών καιρών μας, αυτή μάλλον δεν είναι μια περίπτωση αισθητικού προσανατολισμού αλλά περισσότερο ένας μονόδρομος. Ψυχαγωγικός ίσως, αλλά μονόδρομος.