
Τα γυναικεία media και το παράξενο μήνυμά τους
Μόδα, συνταγές, σχέσεις, διακόσμηση, παιδιά, σόουμπιζ, δίαιτες, ψυχολογία του ποδαριού. Αυτά είναι τα βασικά συστατικά που συνθέτουν τη θεματολογία για ένα Γυναικείο Μέσο, με σειρά εμφάνισης ανάλογα με την εξειδίκευση, ή αλλιώς, το μάρκετινγκ του περιοδικού, σάιτ ή εκπομπής που ζητά τον χρόνο και την προσοχή του γυναικείου κοινού. Αν και η επιμονή στο ρετρό lifestyle, σαν αυτό που θέλει τις γυναίκες οικιακές βασίλισσες, είναι πάντα μια εστέτ ρομαντική επιλογή μέσα από τις εκατοντάδες των απαιτητικών καιρών μας, αυτή μάλλον δεν είναι μια περίπτωση αισθητικού προσανατολισμού αλλά περισσότερο ένας μονόδρομος. Ψυχαγωγικός ίσως, αλλά μονόδρομος.

Στα γυναικεία ενδιαφέροντα, έτσι όπως ορίζονται από την αγορά, απουσιάζουν θέματα που άπτονται της πραγματικότητας η οποία δεν αφορά αποκλειστικά το μέρος του κοινού που διαθέτει ωοθήκες. Πολιτική, οικονομία και τεχνολογία δεν έχουν θέση στον ροζ κόσμο των θηλυκών μέσων, παρά το γεγονός ότι οι γυναίκες, ως ψηφοφόροι και καταναλώτριες, είναι σε αριθμητικούς όρους, ένα πληθυσμιακό κομμάτι που διαμορφώνει όλα τα παραπάνω, τουλάχιστον στον Δυτικό κόσμο. Κι όταν, σπάνια, αυτή η “σοβαρή” θεματολογία εμφανίζεται στα γυναικεία Μέσα, τις περισσότερες