Το σοκ των ανατιμήσεων δεν άλλαξε τον τρόπο που ψωνίζουμε

Το 2022 μάθαμε τι σημαίνει sticker shock, ή σοκ των ανατιμήσεων. Όμως από τα στοιχεία κατανάλωσης προκύπτει ότι δεν είμαστε τελικά τόσο ευαίσθητοι με την τιμή, όσο νομίζουμε. Μια ιστορία για τη δύναμη των brands και τον έλληνα καταναλωτή.
Χρόνος ανάγνωσης: 
8
'
[Μιχάλης Καραγιάννης/Eurokinissi]

Την Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου, η Ελληνική Στατιστική Αρχή δημοσίευσε τον Δείκτη Τιμών Καταναλωτή για τον Νοέμβριο του 2022, σύμφωνα με τον οποίον οι πληθωριστικές πιέσεις μειώθηκαν ελαφρά. Ο ετήσιος πληθωρισμός υποχώρησε στο 8,5%, όταν έναν μήνα νωρίτερα, τον Οκτώβριο, ήταν στο 9,1%.

Για τον υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνι Γεωργιάδη, η υποχώρηση του πληθωρισμού τον Νοέμβριο αποτυπώνει «τις διακυμάνσεις των τιμών στις διεθνείς αγορές, καταδεικνύει όμως και ότι το ολοκληρωμένο σχέδιο των πολυεπίπεδων πρωτοβουλιών της κυβέρνησης αποδίδει καρπούς». Όμως ο υπουργός ήταν προσεκτικός στην ανάρτησή του στο twitter: «Έχουμε ανηφόρα ακόμη μπροστά μας».

Θέλεις να συνεχίσεις; Γίνε τώρα συνδρομητής

Eίσαι ήδη συνδρομητής; Συνδέσου εδώ

Eπίλεξε συνδρομή

Η ανεξάρτητη ερευνητική δημοσιογραφία, χωρίς διαφημίσεις, απαιτεί χρόνο, χρήματα και κόπο.
Πιστεύουμε όμως οτι αυτός είναι ο μόνος δρόμος, και ελπίζουμε να μοιράζεσαι την οπτική μας.

Ετήσια

€60 ανά έτος Γράψου τώρα
Κερδίζεις €12

Μηνιαία

€6 ανά μήνα Γράψου τώρα

Αν όλοι όσοι διάβαζαν τα άρθρα μας, μας στήριζαν το μέλλον μας θα ήταν ασφαλέστερο.

Θέλεις να γνωριστούμε καλύτερα πρώτα;

Γράψου εδώ για να σου στέλνουμε ένα επιλεγμένο άρθρο την εβδομάδα δωρεάν.

Σας πείσαμε; Εμείς σας θέλουμε μαζί μας!
Χωρίς τους υποστηρικτές μας
δεν μπορούμε να υπάρχουμε.