Προχθές η γερμανική εταιρεία Fraport AG, που εκμεταλλεύεται μεταξύ άλλων και 14 ελληνικά αεροδρόμια, δημοσιοποίησε τα οικονομικά αποτελέσματα καθώς και την εν γένει πορεία του ομίλου για το χρονικό διάστημα των πρώτων εννέα μηνών του 2017.
Ευτυχώς είναι εταιρεία εισηγμένη σε Χρηματιστήριο (στη Φρανκφούρτη) και υπάγεται σε κανόνες αυξημένης πληροφόρησης (σε συχνότητα και ποιότητα) προς το κοινό, σε αντίθεση με τις μη εισηγμένες και κυρίως τις ελληνικές εταιρείες, εκ των οποίων όσες υποχρεούνται σε δημοσίευση οικονομικών καταστάσεων και αποτελεσμάτων, το πράττουν μία φορά τον χρόνο και συνήθως καθυστερημένα (ακόμα και εννιά μήνες μετά το πέρας της περιόδου αναφοράς).
Το ευτύχημα λοιπόν για εμάς είναι ότι μέσω Γερμανίας μάθαμε πώς πάει οικονομικά η Fraport Greece, το εταιρικό σχήμα που ανήκει κατά 73,4% στη γερμανική Fraport και κατά 26,6% στον όμιλο Κοπελούζου (μέσω της κυπριακής Slentel) και εκμεταλλεύεται τα 14 ελληνικά περιφερειακά αεροδρόμια, η παραχώρηση των οποίων αποτελεί τη μεγαλύτερη ιδιωτικοποίηση που οι ελληνικές κυβερνήσεις έκαναν την περίοδο των μνημονίων.
Να σημειώσουμε πως η Fraport Greece δεν είναι υποχρεωμένη από μόνη της να δημοσιοποιεί οικονομικά στοιχεία παρά