Μέχρι πρόσφατα, η διαδικασία που έπρεπε να ακολουθήσει ένα θύμα παρενόχλησης στο πανεπιστήμιο ήταν τυπική και απρόσωπη: ο πρόεδρος του τμήματος, στον οποίον όφειλε να απευθυνθεί, δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι θα ήταν ένας άνθρωπος με τον οποίον θα αισθανόταν άνετα να συζητήσει κάτι τόσο προσωπικό, ούτε υπήρχε περίπτωση να είναι κατάλληλα εκπαιδευμένος για να βοηθήσει. Εδώ και δέκα χρόνια υπάρχει και για τέτοια θέματα ο Συνήγορος του Φοιτητή, ο οποίος όμως σε πολλές σχολές είναι ανενεργός και δεν αφορά συγκεκριμένα τις περιπτώσεις σεξουαλικής παρενόχλησης. Οι Επιτροπές Ισότητας των Φύλων, που θεσμοθετήθηκαν πρόπερσι, είναι ένα βήμα μπροστά αλλά ακόμα δεν έχουν συσταθεί σε όλα τα πανεπιστήμια και δεν έχουν δείξει τις δυνατότητές τους. Σε συνδυασμό πάντως με ορισμένες φοιτητικές πρωτοβουλίες, σήμερα βρισκόμαστε σε πολύ καλύτερο σημείο από ό,τι ακόμα και