Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Χρόνος ανάγνωσης:
14'
Κείμενο:
shop.jpg
[Photo by Dylan Gillis on Unsplash]

Η επιδημία των eshop-απάτη και η αρπαχτή χιλιάδων ευρώ

Πρόστιμα άνω του €1,7 εκατ. έχουν επιβληθεί τελευταία σε eshop που εξαπάτησαν εκατοντάδες καταναλωτές που δεν έλαβαν ποτέ την παραγγελία τους. Τι πρέπει να προσέχουμε στις online αγορές και ποιο είναι το μυστικό για την επιστροφή των χρημάτων;
[Photo by Dylan Gillis on Unsplash]

«Σας ενημερώνουμε ότι οι παραγγελίες των πελατών μας εκτελούνται κανονικά από το κατάστημά μας και σύντομα θα λάβετε τα προϊόντα σας. Για όσους καταναλωτές έχουν αιτηθεί την ακύρωση αυτών και την επιστροφή των χρημάτων τους, θα λάβετε ένα mail με οδηγίες για τον τρόπο της άμεσης πίστωσης των χρημάτων σας στον λογαριασμό σας. Παρακαλούμε για την υπομονή και την συνεργασία σας για να ολοκληρώσουμε τη διαδικασία νόμιμα και με σεβασμό στο καταναλωτικό κοινό».

Με δυο λόγια

Το θέμα της εξαπάτησης αγοραστών από eshops που χρησιμοποιούν ως δόλωμα ιδιαίτερα δελεαστικές τιμές σε σχέση με τον ανταγωνισμό, είχε ήδη αρχίσει να απασχολεί από πέρυσι τον Συνήγορο του Καταναλωτή, όπως γράψαμε σε προηγούμενο άρθρο μας. Και αν το 2019 υπήρξε σημαντική αύξηση των σχετικών αναφορών, το 2020 έφερε, μαζί με την έκρηξη των ηλεκτρονικών αγορών λόγω lockdown, μία καταιγίδα παραπόνων και καταγγελιών, που κατέληξαν σε πρόστιμα άνω του €1,7 εκατ. σε 11 εταιρείες, για τον Μάιο και τον Οκτώβριο. «Τα συγκεκριμένα καταστήματα είχαν κατεβάσει τα ρολά, είχαν κόψει το e-mail, είχαν κλείσει τα φυσικά τους καταστήματα, δεν τους βρίσκαμε πουθενά» λέει στο inside story ο Συνήγορος του Καταναλωτή Λευτέρης Ζαγορίτης. Δεν

Ή κάνε εγγραφή εντελώς δωρεάν

Κάνε εγγραφή για να έχεις πρόσβαση σε έως και 5 δωρεάν άρθρα τον μήνα!

Εγγραφή χρήστη