Η επιδημία των eshop-απάτη και η αρπαχτή χιλιάδων ευρώ

Πρόστιμα άνω του €1,7 εκατ. έχουν επιβληθεί τελευταία σε eshop που εξαπάτησαν εκατοντάδες καταναλωτές που δεν έλαβαν ποτέ την παραγγελία τους. Τι πρέπει να προσέχουμε στις online αγορές και ποιο είναι το μυστικό για την επιστροφή των χρημάτων;
Χρόνος ανάγνωσης: 
14
'
[Photo by Dylan Gillis on Unsplash]

«Σας ενημερώνουμε ότι οι παραγγελίες των πελατών μας εκτελούνται κανονικά από το κατάστημά μας και σύντομα θα λάβετε τα προϊόντα σας. Για όσους καταναλωτές έχουν αιτηθεί την ακύρωση αυτών και την επιστροφή των χρημάτων τους, θα λάβετε ένα mail με οδηγίες για τον τρόπο της άμεσης πίστωσης των χρημάτων σας στον λογαριασμό σας. Παρακαλούμε για την υπομονή και την συνεργασία σας για να ολοκληρώσουμε τη διαδικασία νόμιμα και με σεβασμό στο καταναλωτικό κοινό».

Θέλεις να συνεχίσεις; Γίνε τώρα συνδρομητής

Eίσαι ήδη συνδρομητής; Συνδέσου εδώ

Eπίλεξε συνδρομή

Η ανεξάρτητη ερευνητική δημοσιογραφία, χωρίς διαφημίσεις, απαιτεί χρόνο, χρήματα και κόπο.
Πιστεύουμε όμως οτι αυτός είναι ο μόνος δρόμος, και ελπίζουμε να μοιράζεσαι την οπτική μας.

Ετήσια

€60 ανά έτος Γράψου τώρα
Κερδίζεις €12

Μηνιαία

€6 ανά μήνα Γράψου τώρα

Αν όλοι όσοι διάβαζαν τα άρθρα μας, μας στήριζαν το μέλλον μας θα ήταν ασφαλέστερο.

Θέλεις να γνωριστούμε καλύτερα πρώτα;

Γράψου εδώ για να σου στέλνουμε ένα επιλεγμένο άρθρο την εβδομάδα δωρεάν.

Σας πείσαμε; Εμείς σας θέλουμε μαζί μας!
Χωρίς τους υποστηρικτές μας
δεν μπορούμε να υπάρχουμε.