Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Χρόνος ανάγνωσης:
14'
Κείμενο:
Παρουσίαση του πορίσματος των ερευνητών του Εθνικού Οργανισμού Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας των Μεταφορών (ΕΟΔΑΣΑΑΜ), για τα αίτια των εκρήξεων και της πυρκαγιάς που ακολούθησε της σύγκρουσης της επιβατικής αμαξοστοιχίας με την εμπορική, στις 28/02/2023 στα Τέμπη, παρουσία της τριμελούς επιτροπής διερεύνησης, σε αίθουσα της ΕΣΗΕΑ, Αθήνα Πέμπτη, 27 Φεβρουαρίου 2025. (ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/EUROKINISSI)
Παρουσίαση του πορίσματος των ερευνητών του Εθνικού Οργανισμού Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας των Μεταφορών (ΕΟΔΑΣΑΑΜ), για τα αίτια των εκρήξεων και της πυρκαγιάς που ακολούθησε τη σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη, παρουσία της τριμελούς επιτροπής διερεύνησης, σε αίθουσα της ΕΣΗΕΑ, στις 27 Φεβρουαρίου 2025.

ΕΟΔΑΣΑΑΜ: Τι πρέπει να αλλάξει στον ελληνικό σιδηρόδρομο

Διαβάσαμε τις 180 σελίδες του πορίσματος που παρουσίασε χθες ο ΕΟΔΑΣΑΑΜ για το δυστύχημα των Τεμπών και προσπαθήσαμε να συνοψίσουμε τα κεντρικά του σημεία.

Παρουσίαση του πορίσματος των ερευνητών του Εθνικού Οργανισμού Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας των Μεταφορών (ΕΟΔΑΣΑΑΜ), για τα αίτια των εκρήξεων και της πυρκαγιάς που ακολούθησε τη σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη, παρουσία της τριμελούς επιτροπής διερεύνησης, σε αίθουσα της ΕΣΗΕΑ, στις 27 Φεβρουαρίου 2025.

«Αν ήμασταν στην Ιαπωνία ή στη Γερμανία δεν θα κάναμε 17 συστάσεις ασφαλείας σήμερα. Αυτή είναι η προσωπική μου γνώμη. Είναι πασιφανές ότι αυτά τα παιδιά σκοτώθηκαν επειδή ο σιδηρόδρομος του 2023 δεν ήταν ασφαλής. Δεν μπορούμε να κρυβόμαστε» ανέφερε ο Χρίστος Παπαδημητρίου, πρόεδρος του Εθνικού Οργανισμού Διερεύνησης Αεροπορικών & Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών (ΕΟΔΑΣΑΑΜ), στην παρουσίαση που έγινε για το πόρισμα που εκπόνησε η ειδική επιτροπή για τη διερεύνηση του δυστυχήματος των Τεμπών. «Αν ο σιδηρόδρομος δεν είχε ανάγκη ενίσχυσης και ασφάλειας, δεν θα βγάζαμε καμία σύσταση. Θα λέγαμε απλώς τι πήγε λάθος στο δυστύχημα» σημείωσε στην απάντησή του, μετά την τέταρτη φορά που οι δημοσιογράφοι ρώτησαν την επιτροπή αν ο σιδηρόδρομος είναι ασφαλής.

Image
ΕΔΟΑΣΑΑΜ
Ο Δρ. Χρήστος Παπαδημητρίου (Α) με ένα από τα μέλη της επιτροπής διερεύνησης του δυστυχήματος, τον Φαμπρίτσιο Καπρινέλι, στην παρουσίαση του πορίσματος στις 27 Φεβρουαρίου 2025. [Τατιάνα Μπόλαρη/Eurokinissi]

Το 180σελιδο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ –που προς το παρόν έχει δημοσιευθεί μόνο στα αγγλικά– δεν αξιολογεί τη σημερινή κατάσταση των τρένων, αλλά κάνει ουσιαστικά μια «αξονική» –όπως χαρακτηριστικά ανέφερε η επιτροπή– των γεγονότων της 28ης Φεβρουαρίου, εστιάζοντας σε εκείνα τα σημεία που χρειάζεται να αλλάξουν για τη βελτίωση της σιδηροδρομικής ασφάλειας και την πρόληψη των ατυχημάτων.

Το διαβάσαμε και κρατήσαμε όσα σημεία

Ή κάνε εγγραφή εντελώς δωρεάν

Κάνε εγγραφή για να έχεις πρόσβαση σε έως και 5 δωρεάν άρθρα τον μήνα!

Εγγραφή χρήστη

Ταυτότητα insidestory.gr 
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος ονόματος τομέα: The Whole Story A.E.
ΑΦΜ: 800713524 ΚΕΦΟΔΕ Αττικής, ΓΕΜΗ: 137938201000
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Δημήτρης Ξενάκης
Διαχειριστής ιστοσελίδας-Εκδότης-Διευθυντής: Δημήτρης Ξενάκης
Διευθύντρια Σύνταξης: Κατερίνα Λομβαρδέα
Έδρα: Στησιχόρου 1, 10674 Αθήνα
Επικοινωνία: [email protected], +30 2107295605 

Αριθμός Μητρώου Ηλεκτρονικού Τύπου: 242903 logo