Στη στάση περιμένουν περισσότεροι από 10 άνθρωποι. Είναι φοιτητές, εργαζόμενοι, ηλικιωμένοι. Ξεφυσούν, γκρινιάζουν και κοιτάζουν ξανά και ξανά την εφαρμογή στο κινητό τους. Το λεωφορείο της γραμμής 402 που, σύμφωνα με το πρόγραμμα των δρομολογίων του ΟΑΣΑ, θα ξεκινούσε στις 10:10 από το τέρμα, δεν πέρασε ποτέ. Πλέον η εφαρμογή δείχνει ότι το επόμενο θα ξεκινήσει στις 10:45. «Κάθε μέρα τα ίδια, κανείς δεν καταλαβαίνει γιατί χάνονται δρομολόγια» μου λέει η Ελένη, μια 50χρονη εργαζόμενη που χρησιμοποιεί καθημερινά τη συγκεκριμένη γραμμή για να φτάσει μέχρι τον πρώτο σταθμό του μετρό.
Η καθημερινότητά της μαστίζεται από αυτό που γνωρίζει κάθε Αθηναίος που χρησιμοποιεί τα ΜΜΜ: τα λεωφορεία είναι ο πλέον αναξιόπιστος τρόπος για να φτάσεις στη δουλειά σου, ενώ τα δρομολόγια των τρόλεϊ είναι αξιοσημείωτα αραιά – παρά τις συνεχείς διαβεβαιώσεις ότι ο στόλος της ΟΣΥ εμπλουτίζεται. Έτσι, την ώρα που ο ΟΑΣΑ μας καλεί να συμμετάσχουμε στην έρευνα για το νέο στρατηγικό σχέδιο μεταφορών, η κατάσταση στην πρωτεύουσα μοιάζει χειρότερη από ποτέ.
Στα προηγούμενα ρεπορτάζ του inside story για τα λεωφορεία της Αθήνας, όχι μόνο αποδείχθηκε ότι ο ΟΑΣΑ χάνει διαρκώς τον στόχο που ο ίδιος θέτει –ετησίως–