Αν η Θεσσαλονίκη είναι φτιαγμένη με «στρώσεις ιστορίας» τη μία πάνω στην άλλη, το μετρό της είναι φτιαγμένο από στρώσεις λαθών, το ένα πάνω στο άλλο.
Για κάποιους, λάθος ήταν αυτή καθεαυτή η επιλογή κατασκευής του μετρό, αντί του τραμ. Για άλλους λάθος ήταν η χάραξη επί της οδού Εγνατία, που ταυτίζεται με την αρχαία Εγνατία και όπου ήταν δεδομένο ότι το έργο θα «σκόνταφτε» σε αρχαιότητες. όπως προέβλεπαν οι αρχαιολόγοι από το 2004 όταν ακόμη σχεδιαζόταν το έργο. Οι ατέλειωτες καθυστερήσεις στην κατασκευή του είναι προφανής απόδειξη ότι εδώ κάτι πήγε πολύ λάθος.
Μετά τις εθνικές εκλογές, η Θεσσαλονίκη έχει διχαστεί για μια ακόμη φορά ως προς το τι είναι λάθος σε σχέση με το θέμα του μετρό. Είναι λάθος η λύση που είχε δρομολογηθεί για την κατά χωράν ανάδειξη των σημαντικών αρχαιοτήτων που βρέθηκαν στο σταθμό Βενιζέλου; Ή είναι λάθος η επιστροφή της σημερινής κυβέρνησης και της νέας ηγεσίας της Αττικό Μετρό στη λύση που είχε επιλεγεί το 2014, δηλαδή της απόσπασης των αρχαίων για να κατασκευαστεί ο σταθμός; Ποια από τις δύο λύσεις κοστίζει περισσότερο σε χρόνο και χρήμα; Πόσο κινδυνεύουν τα αρχαία με την απόσπαση και επανατοποθέτησή τους;
Το inside story μίλησε με τον νέο πρόεδρο της