Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Χρόνος ανάγνωσης:
14'
Κείμενο:
Φωτογραφίες:
beerce.jpg

Ο πόλεμος της μπύρας

Για τους λάτρεις της μπύρας, τα τελευταία χρόνια είναι κάθε άλλο παρά βαρετά: δεκάδες μικροζυθοποιίες έχουν ξεφυτρώσει, η κάθε μια με κάτι καινούριο να προσφέρει: μπύρα από κυκλαδίτικο κριθάρι, μπύρα με μέλι, μπύρα διαφορετική για κάθε μέρα της εβδομάδας. Οι παρέες που έγιναν επιχειρήσεις μοιράζονται πλέον το 9% της αγοράς, ποσοστό-κατόρθωμα αν ληφθούν υπόψη οι δυσκολίες που συναντούν.

Ήταν τέσσερις φίλοι, προερχόμενοι από διαφορετικό επαγγελματικό περιβάλλον ο καθένας, που είχαν ένα κοινό: ήταν λάτρεις της χειροποίητης μπύρας, με την παραγωγή της οποίας ασχολούνταν ερασιτεχνικά από καιρό. Κάποτε αποφάσισαν να το τολμήσουν: συγκέντρωσαν τα χρήματα κι επέλεξαν τις συνταγές που θα χρησιμοποιούσαν. Βρήκαν, νοίκιασαν και διαμόρφωσαν τον χώρο. Και τέλος, παρήγγειλαν τον εξοπλισμό.

Δεν έχεις χρόνο να διαβάσεις; Πάτα εδώ!

Η οικονομική κρίση προκάλεσε μία ενστικτώδη αντίδραση στους Έλληνες καταναλωτές: στράφηκαν στα ελληνικά προϊόντα, ιδιαίτερα αυτά που καταφέρνουν να συναγωνιστούν σε ποιότητα και τιμή τα εισαγόμενα. Από την αλλαγή ευνοήθηκαν οι ελληνικές μπύρες, που παράγονται από μικροζυθοποιίες που ξεφυτρώνουν κάθε χρόνο σε διαφορετικές περιοχές της χώρας και χρησιμοποιούν την ποιότητα αλλά και την τοπικότητά τους σαν ένα όπλο για να διεισδύσουν στην αγορά.
Οι δυσκολίες ωστόσο που συναντούν είναι μεγάλες. Αυτή τη στιγμή κατέχουν το 9% μιας αγοράς που μόνο διστακτικά τους δέχεται στους κόλπους της, λόγω της σχετικά αυξημένης τιμής του προϊόντος αλλά και της ύπαρξης ισχυρών ετικετών πολυεθνικών εταιρειών, που είναι καθιερωμένες στη συνείδηση του κόσμου. Οι

Ή κάνε εγγραφή εντελώς δωρεάν

Κάνε εγγραφή για να έχεις πρόσβαση σε έως και 5 δωρεάν άρθρα τον μήνα!

Εγγραφή χρήστη