Δεν ήμουν φαν του Ulay

Η εικαστικός Κατερίνα Παπαζήση αποχαιρετά τον καλλιτέχνη που έζησε –άδικα, κατά τη γνώμη της– στη σκιά της σχέσης του με τη Μαρίνα Αμπράμοβιτς.
Χρόνος ανάγνωσης: 
7
'
Ulay, Renais sense, 1973, από τη σειρά Polaroid Aphorisms.

Δεν ήμουν φαν του Ulay. Όχι πως δεν μου άρεσε η δουλειά του. Απλά δεν ήξερα και πολλά γι’ αυτόν. Εννοώ πέρα από τα φημισμένα Relation Works (1976-1988) που έκανε με την (πασίγνωστη) Μαρίνα Αμπράμοβιτς, τη διάσημη δικαστική διαμάχη τους για τα δικαιώματα των έργων που δημιούργησαν μαζί (την οποία κέρδισε εκείνη, αφαιρώντας του το δικαίωμα να τα εκθέτει ή να τα δημοσιεύει ο ίδιος), και τον ομοίως διάσημο χωρισμό τους-εικαστικό δρώμενο πάνω στο Σινικό Τείχος.

Και πέρα, βέβαια, από την πιο πρόσφατη εμφάνισή του, το 2010, στη μαραθώνια περφόρμανς The Artist is Present της Αμπράμοβιτς στο MoMA, όπου το πρώην ζευγάρι υποτίθεται συναντιέται για πρώτη φορά μετά από καιρό, με δάκρυα στα μάτια, πράγματα που με κάνουν να βγάζω σπυριά – αν και οφείλω να ομολογήσω ότι το βίντεο (πάνω από 17 εκατ. views) είναι αρκετά συγκινητικό.

Θέλεις να συνεχίσεις; Γίνε τώρα συνδρομητής

Eίσαι ήδη συνδρομητής; Συνδέσου εδώ

Eπίλεξε συνδρομή

Η ανεξάρτητη ερευνητική δημοσιογραφία, χωρίς διαφημίσεις, απαιτεί χρόνο, χρήματα και κόπο.
Πιστεύουμε όμως οτι αυτός είναι ο μόνος δρόμος, και ελπίζουμε να μοιράζεσαι την οπτική μας.

Ετήσια

€60 ανά έτος Γράψου τώρα
Κερδίζεις €12

Μηνιαία

€6 ανά μήνα Γράψου τώρα

Αν όλοι όσοι διάβαζαν τα άρθρα μας, μας στήριζαν το μέλλον μας θα ήταν ασφαλέστερο.

Θέλεις να γνωριστούμε καλύτερα πρώτα;

Γράψου εδώ για να σου στέλνουμε ένα επιλεγμένο άρθρο την εβδομάδα δωρεάν.

Σας πείσαμε; Εμείς σας θέλουμε μαζί μας!
Χωρίς τους υποστηρικτές μας
δεν μπορούμε να υπάρχουμε.