Το τίμημα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Τον Ιούλιο γράφτηκε το τελευταίο κεφάλαιο στην ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που πουλήθηκε στην αντίστοιχη ιταλική εταιρεία. Το τίμημα της εξαγοράς χαρακτηρίστηκε από άλλους χαμηλό, κι από άλλους ικανοποιητικό. Τελικά, πόσο άξιζε η ελληνική εταιρεία και τι προοπτικές έχει στα χέρια των Ιταλών;
Χρόνος ανάγνωσης: 
8
'

Όταν ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην υπό ιδιωτικοποίηση ιταλική κρατική εταιρεία Ferrovie dello Stato Italiane, με τίμημα 45 εκατ. ευρώ, ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ Στέργιος Πιτσιόρλας ερωτήθηκε από το inside story: «Τι ακριβώς αγόρασαν οι ιταλικοί σιδηρόδρομοι;»

Η απάντηση, για να δικαιολογήσει το μικρό τίμημα, ήταν: «Αγόρασαν μόνο μια άδεια εκμετάλλευσης των σιδηροδρομικών γραμμών και τίποτε άλλο». Η πραγματικότητα είναι ότι η ιταλική εταιρεία πήρε μαζί με την άδεια και άλλα πράγματα.

Θέλεις να συνεχίσεις; Γίνε τώρα συνδρομητής

Eίσαι ήδη συνδρομητής; Συνδέσου εδώ

Eπίλεξε συνδρομή

Η ανεξάρτητη ερευνητική δημοσιογραφία, χωρίς διαφημίσεις, απαιτεί χρόνο, χρήματα και κόπο.
Πιστεύουμε όμως οτι αυτός είναι ο μόνος δρόμος, και ελπίζουμε να μοιράζεσαι την οπτική μας.

Ετήσια

€60 ανά έτος Γράψου τώρα
Κερδίζεις €12

Μηνιαία

€6 ανά μήνα Γράψου τώρα

Αν όλοι όσοι διάβαζαν τα άρθρα μας, μας στήριζαν το μέλλον μας θα ήταν ασφαλέστερο.

Θέλεις να γνωριστούμε καλύτερα πρώτα;

Γράψου εδώ για να σου στέλνουμε ένα επιλεγμένο άρθρο την εβδομάδα δωρεάν.

Σας πείσαμε; Εμείς σας θέλουμε μαζί μας!
Χωρίς τους υποστηρικτές μας
δεν μπορούμε να υπάρχουμε.