Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Χρόνος ανάγνωσης:
5'
Κείμενο:
cobra.jpg

«Ντάνι ΛαΡούσο, σε ψάχνουμε»: Η ακαταμάχητη γοητεία της νοσταλγίας

Οι οθόνες γεμίζουν από remakes από τα 80s και τα 90s. Ψυχικό νόσημα στο παρελθόν, συναισθηματικό καταφύγιο και εμπορικό εργαλείο σήμερα, η νοσταλγία είναι η σίγουρη επένδυση στην εποχή της πανδημίας.

«Το συναίσθημα που σε κατακλύζει όταν μια μικρή χαμένη ομορφιά του κόσμου ξαναγυρνά για μια στιγμή». Αυτόν τον ορισμό δίνει στη νοσταλγία ο βραβευμένος με Πούλιτζερ συγγραφέας Μάιλ Σαμπόν, σε άρθρο του στο New Yorker με τίτλο «The true meaning of nostalgia», περιγράφοντας με λυρισμό το συναίσθημα στο οποίο, με πολύ πιο πεζές διαθέσεις, ποντάρει το μάρκετινγκ των ημερών.

Δεν είναι καθόλου τυχαίο που στοιχεία από τις δεκαετίες του ’80 και του ’90 είναι το κοινό χαρακτηριστικό που έχουν μερικές από τις πιο δημοφιλείς τηλεοπτικές σειρές αλλά και ταινίες, από τη Νύχτα με τις μάσκες του 2018, το Stranger Things, το Cobra Kai, μέχρι το The Mandalorian με τον Baby Yoda που πίνει τη σουπίτσα του, να γίνεται κάτι παραπάνω από βάιραλ.

Το reboot της σειράς Χτυποκάρδια στο Μπέβερλι Χιλς, με τα μέλη του αρχικού καστ να υποδύονται τον εαυτό τους, μπορεί να φάνηκε πολύ χάλια ιδέα σε όσους τη σνόμπαραν στα 90s, στην πρεμιέρα του όμως το 2019 έκανε ρεκόρ για καλοκαιρινή εκπομπή, με 6,1 εκατ. τηλεθεατές. Οι περισσότεροι, φυσικά, ήταν οι φαν του saga του Μπράντον και της Μπρέντα, οι οποίοι ήταν έφηβοι ή νεαροί όταν η ορίτζιναλ σειρά προβλήθηκε στην τηλεόραση και αναζητούσαν λίγη τηλεοπτική θαλπωρή

Ή κάνε εγγραφή εντελώς δωρεάν

Κάνε εγγραφή για να έχεις πρόσβαση σε έως και 5 δωρεάν άρθρα τον μήνα!

Εγγραφή χρήστη

Ταυτότητα insidestory.gr 
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος ονόματος τομέα: The Whole Story A.E.
ΑΦΜ: 800713524 ΚΕΦΟΔΕ Αττικής, ΓΕΜΗ: 137938201000
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Δημήτρης Ξενάκης
Διαχειριστής ιστοσελίδας-Εκδότης-Διευθυντής: Δημήτρης Ξενάκης
Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Λομβαρδέα
Έδρα: Στησιχόρου 1, 10674 Αθήνα
Επικοινωνία: [email protected], +30 2107295605