Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Χρόνος ανάγνωσης:
9'
Κείμενο:
cekatanalwtes5575511.jpg
[Γιάννης Παναγόπουλος/Eurokinissi]

Τι προβλήματα είχαν οι καταναλωτές το 2021;

Διαβάσαμε την ετήσια έκθεση του Συνηγόρου του Καταναλωτή και μιλήσαμε με τον Λευτέρη Ζαγορίτη για να μάθουμε ποιες υποθέσεις απασχόλησαν τους καταναλωτές και την Αρχή το περασμένο έτος.
[Γιάννης Παναγόπουλος/Eurokinissi]

Για ακόμη μια χρονιά ο Συνήγορος του Καταναλωτή εξέδωσε την ετήσια έκθεσή του, στην οποία παρουσιάζει τα πορίσματα για το έτος 2021. Εν συντομία, υπέρογκοι λογαριασμοί ηλεκτρικού ρεύματος και τραπεζικές απάτες φαίνεται να είναι αυτά που κυρίως απασχόλησαν τους καταναλωτές – και εξακολουθούν να τους απασχολούν για το 2022.

Τα στοιχεία του 2021

Σε σχέση με το 2020, το 2021 είχαμε λιγότερες αναφορές στον Συνήγορο του Καταναλωτή – παρόλα αυτά καταγράφηκαν περισσότερες από το 2019. Η πανδημία ήταν αυτή που εκτόξευσε το 2020 τις αναφορές των καταναλωτών, καθώς σε ορισμένους κλάδους υπήρχαν μεγάλα προβλήματα, όπως στις ταχυδρομικές υπηρεσίες και στο ηλεκτρονικό εμπόριο, που όμως σταδιακά εξομαλύνθηκαν, καθώς οι επιχειρήσεις προσπάθησαν να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα που στη πρώτη φάση της πανδημίας τις αιφνιδίασαν.

 

 

Τι είναι ο Συνήγορος του Καταναλωτή;

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή έχει ως βασική αποστολή τη διαμεσολάβηση και την εναλλακτική εξωδικαστική επίλυση καταναλωτικών διαφορών. «Ο καταναλωτής μάς στέλνει μια αναφορά με ένα πρόβλημα που έχει, εμείς το αναθέτουμε σε έναν ειδικό επιστήμονα της Αρχής που το μελετά και ανάλογα με το θέμα το μεταβιβάζει στον εκάστοτε προμηθευτή

Ή κάνε εγγραφή εντελώς δωρεάν

Κάνε εγγραφή για να έχεις πρόσβαση σε έως και 5 δωρεάν άρθρα τον μήνα!

Εγγραφή χρήστη