Βρίσκομαι στη Βασιλεία της Ελβετίας –πόλη που φιλοξενεί τον φετινό Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision– για να παρουσιάσω έρευνα σχετικά με τη μεταχείριση των τραγουδοποιών στον διαγωνισμό. Όσο θα βρίσκομαι εδώ, θα διεξάγω επιτόπια έρευνα και θα παρακολουθήσω ένα από τα σόου. Δείτε τι θα προσέχω κατά τη διάρκεια του φετινού διαγωνισμού.
Μια από τις χαρές της Eurovision είναι να ακούς τραγούδια σε διαφορετικές γλώσσες και διαφορετικά μουσικά στυλ. Από τις 37 συμμετοχές στον φετινό διαγωνισμό, 23 τραγούδια περιλαμβάνουν άλλες γλώσσες εκτός της αγγλικής (13% περισσότερα από ό,τι το 2024), και 17 από αυτά τραγουδιούνται εξ ολοκλήρου σε άλλες γλώσσες εκτός της αγγλικής (14% περισσότερα από ό,τι το 2024).
Με περισσότερες από τις μισές συμμετοχές να περιλαμβάνουν πλέον άλλες γλώσσες εκτός της αγγλικής, οι πιθανότητες να κερδίσει ένα μη αγγλικό τραγούδι έχουν αυξηθεί. Μεταξύ αυτών των συμμετοχών, υπάρχουν μερικές ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες γλωσσικές επιλογές.
Μία από τις μεγαλύτερες αιτίες αντιπαράθεσης όσον αφορά τη γλώσσα φέτος ήταν η μαλτέζικη συμμετοχή Serving, που ερμηνεύεται από τη Μιριάνα Κόντε. Το τραγούδι είχε αρχικά τον τίτλο Serving Kant. Το Kant είναι η μαλτέζικη λέξη για το