Τι γίνεται αν σου πέσει το σαπούνι στη φυλακή;
Θυμάμαι ακόμα τα έντονα συναισθήματα που δοκίμασα, όταν για πρώτη φορά μου έπεσε το σαπούνι στο μπάνιο της φυλακής. Δεν είχε να κάνει με φόβο, αλλά περισσότερο με ευθυμία. Έσκυψα και το πήρα, γελώντας μόνος μου μέσα στο ντους, καθώς αν πρέπει κανείς να βρει τρία θετικά για τις φυλακές Δομοκού, το ένα είναι τα ατομικά με πλήρη ιδιωτικότητα μπάνια εντός του κάθε κελιού. Το μόνο πρόβλημα ήταν ότι έπρεπε να χρησιμοποιώ σαπούνι και όχι κάποιο αφρόλουτρο, επιλογή που δεν βασιζόταν σε κάποια απαγόρευση, αλλά σε μια πρακτική ανάγκη: το ζεστό νερό, που έρχεται λίγο πριν τη βραδινή κατάκλιση, κρατάει περίπου είκοσι λεπτά, τα οποία πρέπει να μοιραστούν και οι άλλοι δυο συγκελίτες και ο ξηρός αφρός του σαπουνιού ξεπλένεται πιο γρήγορα από τον λιπαρό του αφρόλουτρου.
Τα μπάνια στις φυλακές Δομοκού
Το εσωτερικό του μπάνιου στις φυλακές Δομοκού, άρα και των υπόλοιπων νέου τύπου όπως σε Τρίκαλα, Γρεβενά, Χανιά, Νιγρίτα, αποτελείται από μια τούρκικη τουαλέτα, από έναν νιπτήρα και από τη ντουζιέρα. Τα βασικά αυτά είδη υγιεινής συμπληρώνουν οι κρατούμενοι με αυτοσχέδια ράφια φτιαγμένα από σφηνωμένα ανάμεσα στους τοίχους σκουπόξυλα, όπου ακουμπάνε τα σαμπουάν, τις πετσέτες και τα σφουγγάρια τους. Οι

