O ζωγράφος Θεόδωρος Ράλλης

Η πρώτη μονογραφία για το έργο του κοσμοπολίτη «οριενταλιστή».
Χρόνος ανάγνωσης: 
9
'
Ο Θεόδωρος Ράλλης στο στούντιό του στο Παρίσι. [Frick Collection/Frick Art Reference Library Archives/Wikimedia Commons]

O Θόδωρος Ράλλης καταφθάνει στο Παρίσι, κυνηγώντας το όνειρό του να γίνει καλλιτέχνης, έξι χρόνια μετά το πρώτο Σαλόν των Απορριφθέντων (η έκθεση του 1863 για εκείνους που δεν ήταν αποδεκτοί από την Ακαδημία των Καλών Τεχνών). Σε μερικά χρόνια το νεωτεριστικό κίνημα του ιμπρεσιονισμού θα εξελιχθεί στον μετα-ιμπρεσιονισμό του Πωλ Σεζάν και του συνομήλικου του Ράλλη, Ζωρζ Σερά. Το Παρίσι είναι η καλλιτεχνική μητρόπολη, το κέντρο των πρωτοποριών, η πόλη που προσελκύει καλλιτέχνες από όλον τον κόσμο, όμως ταυτόχρονα είναι το προπύργιο μίας ακαδημαϊκής τέχνης που ακόμα υποστηρίζεται από το Παριζιάνικο Σαλόν και την Ακαδημία. Σε αυτό το δεύτερο, συντηρητικό πνεύμα, θα βρει την έκφρασή του ο Ράλλης.

Θέλεις να συνεχίσεις; Γίνε τώρα συνδρομητής

Eίσαι ήδη συνδρομητής; Συνδέσου εδώ

Eπίλεξε συνδρομή

Η ανεξάρτητη ερευνητική δημοσιογραφία, χωρίς διαφημίσεις, απαιτεί χρόνο, χρήματα και κόπο.
Πιστεύουμε όμως οτι αυτός είναι ο μόνος δρόμος, και ελπίζουμε να μοιράζεσαι την οπτική μας.

Ετήσια

€60 ανά έτος Γράψου τώρα
Κερδίζεις €12

Μηνιαία

€6 ανά μήνα Γράψου τώρα

Αν όλοι όσοι διάβαζαν τα άρθρα μας, μας στήριζαν το μέλλον μας θα ήταν ασφαλέστερο.

Θέλεις να γνωριστούμε καλύτερα πρώτα;

Γράψου εδώ για να σου στέλνουμε ένα επιλεγμένο άρθρο την εβδομάδα δωρεάν.

Σας πείσαμε; Εμείς σας θέλουμε μαζί μας!
Χωρίς τους υποστηρικτές μας
δεν μπορούμε να υπάρχουμε.