![Ο Θεόδωρος Ράλλης στο στούντιό του στο Παρίσι. [Frick Collection/Frick Art Reference Library Archives/Wikimedia Commons]](https://insidestory.gr/sites/default/files/styles/article-main/public/field/image/rallis.jpg?itok=eIGb0jGh)
O Θόδωρος Ράλλης καταφθάνει στο Παρίσι, κυνηγώντας το όνειρό του να γίνει καλλιτέχνης, έξι χρόνια μετά το πρώτο Σαλόν των Απορριφθέντων (η έκθεση του 1863 για εκείνους που δεν ήταν αποδεκτοί από την Ακαδημία των Καλών Τεχνών). Σε μερικά χρόνια το νεωτεριστικό κίνημα του ιμπρεσιονισμού θα εξελιχθεί στον μετα-ιμπρεσιονισμό του Πωλ Σεζάν και του συνομήλικου του Ράλλη, Ζωρζ Σερά. Το Παρίσι είναι η καλλιτεχνική μητρόπολη, το κέντρο των πρωτοποριών, η πόλη που προσελκύει καλλιτέχνες από όλον τον κόσμο, όμως ταυτόχρονα είναι το προπύργιο μίας ακαδημαϊκής τέχνης που ακόμα υποστηρίζεται από το Παριζιάνικο Σαλόν και την Ακαδημία. Σε αυτό το δεύτερο, συντηρητικό πνεύμα, θα βρει την έκφρασή του ο Ράλλης.