Το κοινωνικό δίκτυο Bluesky έχει αποκτήσει σημαντική δημοτικότητα τις τελευταίες εβδομάδες, καθώς έχει γίνει μια από τις κύριες εναλλακτικές λύσεις του X. Πολλοί άνθρωποι εγκαταλείπουν το πρώην Twitter λόγω της αλλαγής που έγινε αισθητή πριν από δύο χρόνια, όταν ο Ίλον Μασκ αγόρασε την πλατφόρμα. Η ρατσιστική, ξενοφοβική και ακροδεξιά ρητορική, μαζί με βίαιο περιεχόμενο, έχουν επικρατήσει και πολλοί χρήστες αισθάνονται ότι οι ήρεμες συζητήσεις όπως αυτές του παρελθόντος δεν είναι πλέον δυνατές. Οι άνθρωποι εμπιστεύονται το Bluesky. Αλλά ποιος βρίσκεται πίσω από αυτήν την πλατφόρμα και περί τίνος πρόκειται; Το συζητάμε μέσω τηλεδιάσκεψης με τη Ρόουζ Γουάνγκ, COO της Bluesky, η οποία ρίχνει φως σε ορισμένες βασικές πτυχές.
Πώς είστε; Έχετε ήδη ξεπεράσει τα 23 εκατομμύρια χρήστες. Το περιμένατε αυτό;
Νομίζω ότι είχαμε περισσότερους χρήστες στον πρώτο μας χρόνο από ό,τι το Instagram και το Twitter στον δικό τους. Φυσικά, δεν το περιμέναμε. Τα τελευταία δέκα χρόνια, δεν έχει υπάρξει έξαρση στα νέα κοινωνικά δίκτυα, όπως συνέβη με τις εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων, εκτός από το TikTok. Αλλά για ένα κοινωνικό δίκτυο όπως το δικό μας, όπου συνδέεστε με φίλους, έχει περάσει καιρός από τότε